Ook ik heb een lening met alles erop afgesloten in 1997,de lening met een leasplan ,spaarvorm holl.welv.en een arbeidsongeschiktheids verzekering,de laatste heb ik er in 2006 uitgedaan omdat ik na mijn hartprobleem (gedotterd) na 3 mnd,aangepast ging werken dit werd als gezond gezien.
Na de opzegging ging het maand bedrag voor de lening ook omhoog dit was normaal,de aandelen werden beheerd door Fortis heb hier alleen maar aan betaald,terwijl het ons zo mooi werd voorgesteld ,spaarplan H.W.was er nog wel 60 euro per maand hiermee word samen met de aandelen(weg)het schuldbedrag afgelost zodat er een rest negatief/positief over zou blijven.
Heb de nieuwe machtiging afgegeven om alsnog mijn schuld te betalen,maar mijn spaargeld is dit jaar met de helft verdwenen,terwijl ons dit niet was medegedeeld,heb hier diverse keren over gebeld maar kreeg geen antwoord.
Moet je nu wel of niet meer betalen,de aflossing word steeds hoger.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSB-Holl.Welvaren
Re: DSB-Holl.Welvaren
Beste Wilottele,
Ik denk dat je eens contact moet opnemen met Consument & Geldzaken, die is specifiek met dit punt bezig: namelijk de verboden vormen van koppelverkoop met (niet-hypothecaire) leningen door DSB. De juridische ledenservice zit in Zoetermeer (tel.:079-3229958).
groeten
Juwita
Ik denk dat je eens contact moet opnemen met Consument & Geldzaken, die is specifiek met dit punt bezig: namelijk de verboden vormen van koppelverkoop met (niet-hypothecaire) leningen door DSB. De juridische ledenservice zit in Zoetermeer (tel.:079-3229958).
groeten
Juwita