| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbele kosten ABN AMRO Credit-card
Dubbele kosten ABN AMRO Credit-card
Begin dit jaar introduceerde ABN AMRO het zogenaamde Privé Pakket. Allerlei zaken, zoals je betaalpas / internetbankieren / Credit-card gecombineerd in een nieuw pakket à € 7,50 per kwartaal. Ook als je al die diensten al gebruikte moest je je nog zelf opnieuw aanmelden met een boel gedoe.
Gisteren bleek dat de kosten van de Credit-card à € 17,50 per jaar middels mijn maandelijkse afrekening van de Credit-cardtransacties gewoon nog een keer afgeschreven werden, terwijl die kosten dus in het Privé pakket zitten. Dus : opletten of dubbel betalen. Ik waarschuw bij deze dan ook andere ABN AMRO Rekeninghouders voor deze dubbele kosten.
Gisteren bleek dat de kosten van de Credit-card à € 17,50 per jaar middels mijn maandelijkse afrekening van de Credit-cardtransacties gewoon nog een keer afgeschreven werden, terwijl die kosten dus in het Privé pakket zitten. Dus : opletten of dubbel betalen. Ik waarschuw bij deze dan ook andere ABN AMRO Rekeninghouders voor deze dubbele kosten.
Re: Dubbele kosten ABN AMRO Credit-card
Staat dat niet gewoon in de kleine lettertjes die je natuurlijk gelezen hebt toen je het pakket afsloot?
-
verkeersleider
Re: Dubbele kosten ABN AMRO Credit-card
Moet je even geduld hebben
Je krijgt vanzelf de kosten terug
Toegegeven is wat onduidelijk maar klopt wel
Even goed opletten
Je krijgt vanzelf de kosten terug
Toegegeven is wat onduidelijk maar klopt wel
Even goed opletten