LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail verkeer Rabobank Noord Groningen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
vdm

E-mail verkeer Rabobank Noord Groningen

Ongelezen bericht door vdm »

Hallo allemaal,

Ik heb een klacht over Rabobank Noord Groningen.

Afgelopen tijd was de pinautomaat bij ons in het dorp van slag, deed het soms wel en soms niet. Wij zijn toen via de mail allemaal keurig geïnformeerd wat er aan de hand was, voor zo ver nog geen probleem. Toen kregen we gister weer een mail van de Rabobank Noord Groningen met de mededeling dat alle storingen verholpen waren, maar tot mijn grote schrik stonden ALLE e-mail adressen van de mensen bij ons in het dorp er in die ook bij de Rabobank zitten!! Ik vind dit echt een schande. Als bank zijnde vind ik dat alle e-mail adressen van je klanten strikt geheim moeten blijven.

Na dat ik de mail heb ontvangen heb ik er direct een mail naar gestuurd. Omdat ik altijd om een ontvangstmail vraag kon ik zien dat hij direct gelezen was, maar tot mijn grote verbazing wordt hier niet op gereageerd. Je kunt te minsten als bank zijnde even mailen dat dit intern word onderzocht.

Ik was altijd erg positief over de bank alleen dit vind ik echt schandalig!

Met vriendelijke groet,

vdm

Pindakaaspotje

Re: E-mail verkeer Rabobank Noord Groningen

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

De Rabobank heeft er waarschijnlijk een E-mailbom uitgedaan onde de CC optie waarin inderdaad alle geadresseerden staan vermeld. Inderdaad niet snugger! Hoe reageerde de bank hierop?

vdm

Ongelezen bericht door vdm »

Via de mail heb ik geprobeerd contact te leggen, zonder enig resultaat. Heb toen de bank op gebeld en voorgelegd wat er aan de hand was, even later werd ik netjes terug gebeld en had ik de vrouw aan de lijn die de mail had verstuurd.

Vind het wel slordig dat andere kennissen geen mail of telefoontje krijgen, zij hebben namelijk ook een mail gestuurd

Gesloten