Eco-sure is een investeringsmaatschappij die zegt te investeren in bosbouw, landbouw en onroerend goed. Deelnemers krijgen gegarandeerd 10% rendement op jaarbasis. Ook krijgt men een inleggarantie. Echter men weet niet waar geinvesteerd wordt en waarin.
Als men informatie wil over Eco-sure dan wordt men doorverwezen naar Sicirec. Dit zou een organisatie zijn die onderdeel uitmaakt van de AFM.
Echter de eigenaar van Sicirec maakt onderdeel uit van Eco-sure.
Geruchten die er zich voordoen zijn dat de eigenaren van Eco-sure niets anders hebben opgezet dan de zoveelste piramide. Investeringen die zijn gedaan en die aan te tonen zijn, zijn alleen investeringen voor eigen gewin. Huis van 1 miljoen euro, auto's van 100.000 euro en sponsor van een voetbalclub, Fc Groningen. Is dit wel zuivere koffie?
De AFM raadt iedereen af om via Eco-sure te investeren. Heeft u meer informatie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eco-sure
Re: Eco-sure
Ook ik ben benaderd door Eco-sure. Uit mijn directe omgeving heb ik begrepen dat ze in het Noorden met een telefonische aktie bezig zijn om klanten te werven. Ze schemeren met een gegarandeerde rente van 10% per jaar. Dit kan toch niet, hier heb ik nog nooit van gehoord.
Ze willen mij ervan overtuigen om mijn overwaarde van mijn huis bij hen te investeren. Maar ik lees nu via deze site dat Eco-sure al 2 andere namen heeft gebruikt, Profitplan en New world economies.
En van deze laatste heb ik al diverse berichten gelezen en deze waren niet best. Mogen bedrijven dit zomaar doen? Ervandoor gaan met het geld van klanten en weer een nieuw bedrijf met een andere naam beginnen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet weer benaderd wordt door dit bedrijf?
Ze willen mij ervan overtuigen om mijn overwaarde van mijn huis bij hen te investeren. Maar ik lees nu via deze site dat Eco-sure al 2 andere namen heeft gebruikt, Profitplan en New world economies.
En van deze laatste heb ik al diverse berichten gelezen en deze waren niet best. Mogen bedrijven dit zomaar doen? Ervandoor gaan met het geld van klanten en weer een nieuw bedrijf met een andere naam beginnen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet weer benaderd wordt door dit bedrijf?