LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en/of rekening en passen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
jochri

en/of rekening en passen

Ongelezen bericht door jochri »

Vraagje,

Ik heb samen met mijn zusje een en/of rekening geopend bij de RABO bank bij mij in de buurt om familie zaken te regelen, we wonen niet bij elkaar in de stad.
We willen allebei een pasje, dus dat hebben we geregeld
Vandaag krijg ik op mijn adres twee brieven, een voor mij en een voor mijn zus, met daarin onze pincodes
Ik heb met de bank gebeld en het blijkt dat men alleen post stuurt naar de 1e rekeninghouder, ook pincodes en pasjes!! Ik zou dan de pas van mijn zus moeten gaan weigeren, dan komt t terug bij de bank, dan gaat mijn zus gebeld worden om t te komen ophalen( woont 50km verder), maar ik kan hem dan ook ophalen voor haar, want we hebben een en/of.
Vreemd, want de post, pincode en pas voor mijn zus hoort volgens mij naar haar huis gestuurd te worden
Weet iemand of dit een normale gang van zaken is?

Daan_1978

Re: en/of rekening en passen

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Doorsturen naar je zus misschien?
Neem aan dat je in vertrouwen staat met je zus en het probleem dus niet ligt op pincode --> vertrouwen --> blablabla?
Nu kun je op alle slakken zout leggen, terwijl doorsturen toch ook niet zo moeilijk is lijkt mij?

Misschien ben ik weer eens te kort door de bocht, maar dit is echt typisch zo'n ding waar ik niet over zou struikelen en mezelf niet druk zou maken.

morundo

Ongelezen bericht door morundo »

En/of rekeningen worden meestal gebruikt door mensen die samen wonen meestal in 1 huis.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Pasjes worden verstuurd naar het adres waarop de rekening staat net als rekening afschriften.mailings e.d.Als het adres van de 2e tenaamgestelde vermeld zou zijn,,dan was het in dit geval naar uw zus verstuurd.

gr Henk

Gesloten