LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met www.geldmeesters.nl

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Linuxfan

Re: ervaring met www.geldmeesters.nl

Ongelezen bericht door Linuxfan »

Ik betreur het dat Trosradar toestaat dat dit soort reacties op dit forum geplaatst mogen worden. Blijkbaar mag je als klant zelfs je eerlijke ervaringen en indrukken niet vertellen zonder dat dit gelijk onterecht in twijfel getrokken wordt. Ik werk niet bij de Nederlandse Geldmeesters. Ik vind het daarom niet rechtvaardig dat hier ten onrechte aan negatieve stemmingmakerij wordt gedaan. Om te voorkomen dat dit een bodemloze en van elke diepgang gespeende discussie wordt zal ik er na deze reactie dan ook niet meer op reageren. Klanten moeten zelf dit bedrijf maar beoordelen en dan hoop ik dat zij dat objectief en eerlijk doen. Het wordt alleen wel erg lastig wanneer dit soort zwaar emotioneel getinte opmerkingen de waarheid verdringen en vervolgens de leugen in plaats van de waarheid door het publiek wordt aanvaard. Het blijft een feit dat mijn ervaringen met de Nederlandse Geldmeesters in het verleden positief waren. Dat is thans overigens nog steeds het geval.

soegi70

Ongelezen bericht door soegi70 »

Wat Geldmeesters betreft heb ik tot nu toe goede ervaringen. Toen wij in 2002 het koopcontract al hadden getekend voor onze huidige woning kon onze toenmalige tussenpersoon geen financiering regelen omdat hij te druk had. Wat onze toenmalige tussenpersoon in 4 weken niet kon doen had de Geldmeesters het wel in 2 dagen kunnen klaren. Ik had toen een beleggershypotheek gehad met telkens een rentevasteperiode van 1 en laatst 2 jaar. En begin dit jaar heb ik mijn hypotheek nogmaals laten controleren vanwege het aflopen van de rentevaste periode volgend jaar februari EN de verhogingen van de rente. Wij zijn toen geadviseerd om nu onze beleggershypotheek om te zetten in een spaar- en een gedeelte in een aflossingsvorm en wel gelijk voor 10 jaar. Achteraf gezien was het een goeie zet geweest als je bedenkt dat bij het moment van passeren (op 20 juni) de rente 4,7% is en dat het nu al boven de 5,0% is. Dus wat dat betreft heb ik mazzel. En net als Linuxfan werk ik ook niet bij de Nederlandse Geldmeesters. Ik had de beleggershypotheek wel op een goed moment afgesloten moet ik zeggen en had al wat opgebouwd. Dus ik heb er geen moment spijt van.

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

En hoppa, we gaan maar door met preken voor eigen parochie!
Of, in simpel Nederlands (ook voor de redactie:) RECLAME MAKEN!

gerdien777

Ongelezen bericht door gerdien777 »

dag allemaal,

wij zijn 3 jaar geleden bij de geldmeesters geweest en zijn HELAAS niet met hen in zee gegaan, maar een onafhankelijke tussenpersoon die ons een SNS rentedemper aansmeerde. Nu is de rente zo gestegen dat wij meestijgen en waar we begonnen met 3,8 % betalen we nu 5,4 %!!!!!!!
De geldmeesters zeiden toen dat we voor variabel moesten kiezen en pas in 2006 gaan vastzetten omdat de verwachting was dat dan de rente zou gaan stijgen.
Wat hebben ze ontzettend gelijk gehad!
Dus ik was graag met ze in zee gegaan, niemand kwam meer deskundig over dan zij.

Gerdien

Warrie

Ongelezen bericht door Warrie »

www.geldmeesters.nl zijn inderdaad oplichters. Een kennis van mij is in zee met ze gegaan jaren geleden. Ik heb hem nagerekend dat hij met zijn onnodige verzekeringen nu duizenden euro's duurder uit is..

Wel toevallig. Alle drie de mensen met louter (overdreven) positieve ervaringen hebben speciaal geregistreerd om in dit topic hun eerste post te doen.

Dat dit topic zo hoog in de google hits staat zit ze vast niet lekker daar :roll:

kortom: niet in zee gaan met deze oplichters.

Alcestis

Ongelezen bericht door Alcestis »

Wel toevallig. Alle drie de mensen met louter (overdreven) positieve ervaringen hebben speciaal geregistreerd om in dit topic hun eerste post te doen.
Ik lees al een tijdje mee, en ik registreer me ook speciaal voor dit topic, want deze kon ik écht niet laten gaan:
En net als Linuxfan werk ik ook niet bij de Nederlandse Geldmeesters.
Om dit te kunnen zeggen moet je hem op de één of andere manier kennen... ;)

independerst

Ongelezen bericht door independerst »

Dit zijn stuk voor stuk vakmensen waarvan sommige zelfs heel bekwaam, ervaren, gecertificeerd en vooral open en eerlijk (zeldzaam). Mijn persoonlijke ervaring: geen beunhazen en zeker geen jagers op louter geld. Het team is heel enthousiast en dat merk je.
Wat een verschrikkkelijk gecompliceerde hypotheek moet deze mnan hebben gehad, kent er nagenoeg iedereen, weet alles van ze, zou zo de systeembeheerder (of nog erger de directeur) kunnen zijn :roll:

Gesloten