Wie heeft er ervaring met de Garantibank? Ik overweeg een deposito of Internet spaarrekening bij hen. Op hun website ziet het er allemaal goed uit (www.garantibank.nl), zij vallen onder het garantiestelsel van de Nederlandse Bank.
Ik hoor graag de ervaring van anderen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Garantibank?
Re: Ervaringen met Garantibank?
Kijk ook eens naar argenta of ASN bank.
Vroeger wel ervaringen met Garantibank gehad, geen problemen ondervonden. Voor een Internetspaarrekening heb ik goede ervaringen met Credit Europe (4,5%) en ATB (ook 4,5%). Ik vind alleen Credit Europe wat gebruiksvriendelijker en je krijgt ook nog papieren afschriften thuis.
-
Garantibank is ok. Wellicht kan je beter een deposito nemen bij AT Bank (4,85%) of Credit Europe (4,75%) als je het geld voor een jaar wilt vastzetten.
ASN is de bank als je wilt dat je geld duurzaam wordt ingezet.
ASN is de bank als je wilt dat je geld duurzaam wordt ingezet.
-
Helemaal mee eens Credit Europe biedt (samen met twee andere banken) de hoogste rente en ze zijn gebruiksvriendelijk. Ze sturen ook nog eens bankafschriften. Ik vind dat een beetje overbodig, maar ik weet dat heel veel mensen dat op prijs stellen.Voor een Internetspaarrekening heb ik goede ervaringen met Credit Europe (4,5%) en ATB (ook 4,5%). Ik vind alleen Credit Europe wat gebruiksvriendelijker en je krijgt ook nog papieren afschriften thuis.
old no. 7, mag ik vragen waarom je dan niet meer bij Garantibank zit?
Simpel, omdat ik ergens anders meer rente kreeg. Maar verder geen problemen ondervonden met bankieren bij Garanti Bank.