LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Europas ING Bank
Europas ING Bank
Ik kreeg pas een afschrift onder ogen en zag tot mijn stomme verbazing dat mijn pasje 12 euro per jaar kost! Dat is toch niet normaal.
Volgens mij zijn hun de duurste bank wat betreft hun pasjes.
Volgens mij zijn hun de duurste bank wat betreft hun pasjes.
Re: Europas ING Bank
Gefeliciteerd, ik wou dat ik zo weinig betaalde. Mijn pasje is van de ABN Amro en kost me 7,50 per kwartaal. Maar daar staat dan ook wel een flinke dienstverlening tegenover.
-
€ 7,50 per kwartaal? da's niet goedkoop, speciaal tarief voor jou zeker
Nee hoor standaard tarief bij de ABN, voor iedereen met een Privepakket (meen ik dat het heet).
-
Privé Pakket
Iedereen vanaf 18 jaar die per maand minimaal EUR 1.000,- binnenkrijgt op de rekening kan profiteren van het privé pakket
weten we ook weer meteen wat jij elke maand binnenkrijgt!
Iedereen vanaf 18 jaar die per maand minimaal EUR 1.000,- binnenkrijgt op de rekening kan profiteren van het privé pakket
weten we ook weer meteen wat jij elke maand binnenkrijgt!
Ja met mijn studiefinanciering en bijbaan bij elkaar kom ik daar wel aan ja.
Maar het is mijn vriendin die het pakket heeft afgesloten en de centen beheert, ik heb er alleen een bankpas van.
Maar het is mijn vriendin die het pakket heeft afgesloten en de centen beheert, ik heb er alleen een bankpas van.
€ 12,00 per jaar is niet veel, bij de bank waar ik bankier moet ik
€ 10,50 per kwartaal betalen. Totaalpakket met een europas extra, maar ook ik heb hierbij extra dienstverlening, waaronder een mastercard.
Trouwens, het is zal mooi zijn als u er met die € 12,00 klaar bent, want als u geen verzekeringen bij de ING aanhoudt of niet gemiddeld een saldo van € 1.250,00 op een van uw rekeningen hebt, dan moet u bij die € 12,00 ook nog eens € 24,00 betalen voor het aanhouden van uw rekening. Per jar wel te verstaan.
€ 10,50 per kwartaal betalen. Totaalpakket met een europas extra, maar ook ik heb hierbij extra dienstverlening, waaronder een mastercard.
Trouwens, het is zal mooi zijn als u er met die € 12,00 klaar bent, want als u geen verzekeringen bij de ING aanhoudt of niet gemiddeld een saldo van € 1.250,00 op een van uw rekeningen hebt, dan moet u bij die € 12,00 ook nog eens € 24,00 betalen voor het aanhouden van uw rekening. Per jar wel te verstaan.
-
Waarom zouden banken dat gratis moeten doen? Wat denkt u wat het kost om een rekening voor u bij te houden, adminstreren, etc. Betalingsverkeer voor particulieren is verleisgevend voor banken. Zakelijk worden wél alle kosten doorberekend. Vraagt u maar eens aan een willekeurige ondernemer wat de kosten zijn voor een zakelijke rekening.
Wij zijn gewoon te verwend in NL en zien ons zelf te snel als slachtoffer. Wanneer u de kosten te hoog vindt kunt u ook naar een andere bank gaan. Geloof mij dat u ook elders betaald op dit moment.
Zelfs de Postbank bied dit niet meer gratis aan! Vroeger kon dit wel maar betaalde de staat mee. En laat nu de inkomsten van de staat uit belastingen bestaan die wij (!) dus ook zelf opbrengen.
Alleen de zon gaat voor niets op
Wij zijn gewoon te verwend in NL en zien ons zelf te snel als slachtoffer. Wanneer u de kosten te hoog vindt kunt u ook naar een andere bank gaan. Geloof mij dat u ook elders betaald op dit moment.
Zelfs de Postbank bied dit niet meer gratis aan! Vroeger kon dit wel maar betaalde de staat mee. En laat nu de inkomsten van de staat uit belastingen bestaan die wij (!) dus ook zelf opbrengen.
Alleen de zon gaat voor niets op