LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Excuses van PIET van de site gehaald door RADAR
Excuses van PIET van de site gehaald door RADAR
Mag ik de RADAR moderator vragen waarom mijn topic van het forum genomen is
ZONDER dat jullie mij op de hoogte brengen van het waarom???
Het ging over het FEIT dat piet hier LOOG (bewijs aanwezig)
piet wilde EXCUSES... HIJ starte de excuses vraag en ik weigerde.
IK heb namelijk NIET gelogen.
RADAR wat is hierop uw reactie????
of is het een eenzijdig censuur?? zonder opgave van rede??
ZONDER dat jullie mij op de hoogte brengen van het waarom???
Het ging over het FEIT dat piet hier LOOG (bewijs aanwezig)
piet wilde EXCUSES... HIJ starte de excuses vraag en ik weigerde.
IK heb namelijk NIET gelogen.
RADAR wat is hierop uw reactie????
of is het een eenzijdig censuur?? zonder opgave van rede??
Re: Excuses van PIET van de site gehaald door RADAR
Men waarschuwt (bijna)nooit. Staat in de voorwaarden.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels
Algemeen
De TROS behoudt zich het recht voor om bijdragen zonder waarschuwing van dit forum te verwijderen, discussies (af) te sluiten.
PIET wil altijd gelijk hebben van iedereen!
Ik vind deze persoon die niet tegen kritiek kan lastig....
Ook de DSB bank heeft ondanks de vele terechte klachten ook tevreden klanten die sparen of betalen en daar is niets mis mee!
Ik heb als webwinkelier en trouw SP lid er geen probleem mee aan enkele PVV of VVD leden die ons als vijand zien goederen te leveren!
Hero en Harry in de Spits vind ik erg goed en deze vijanden kunnen wel door een deur... en soms ben ik tegen Harry en voor Hero!
Ik vind Geert de Clown die het parlement vaak leuker maakt, en jammer dat de mensen deze waarderen!
Verder is bij een klacht de Topic verwijderen of sluiten en standaard mail sturen voldoende, en als PIET over mij gaat klagen...
Ik maak zo van Stofzuiger Vibrator of zo.....
Ik vind deze persoon die niet tegen kritiek kan lastig....
Ook de DSB bank heeft ondanks de vele terechte klachten ook tevreden klanten die sparen of betalen en daar is niets mis mee!
Ik heb als webwinkelier en trouw SP lid er geen probleem mee aan enkele PVV of VVD leden die ons als vijand zien goederen te leveren!
Hero en Harry in de Spits vind ik erg goed en deze vijanden kunnen wel door een deur... en soms ben ik tegen Harry en voor Hero!
Ik vind Geert de Clown die het parlement vaak leuker maakt, en jammer dat de mensen deze waarderen!
Verder is bij een klacht de Topic verwijderen of sluiten en standaard mail sturen voldoende, en als PIET over mij gaat klagen...
Ik maak zo van Stofzuiger Vibrator of zo.....
JA, dit valt mij ECHT diep tegen van tros RADAR
Iemand die LIEGT mag blijven staan en
iemand die dat aankaart gaat men verwijderen.
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat PIET en RADAR met elkaar verbonden zijn op wat voor manier dan ook.
Een andere rede past namelijk niet in deze verwijdering.
Het meest frappante is dat RADAR in zijn uitzendingen altijd hamert op
NIET LIEGEN....... maar zelf laten ze het staan
Nu liep(loop) ik tóch al met het idee te stoppen op dit forum,
iedereen weet nu zo langzamerhand wel mijn standpunt(en).
Mocht het zo zijn dat RADAR meerdere postings gaat verwijderen,
ZONDER rede als racisme etc...
dan zal ik dat gewoon via andere forums kenbaar maken en zal ik ook laten weten waar dit te vinden is.
Iemand die LIEGT mag blijven staan en
iemand die dat aankaart gaat men verwijderen.
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat PIET en RADAR met elkaar verbonden zijn op wat voor manier dan ook.
Een andere rede past namelijk niet in deze verwijdering.
Het meest frappante is dat RADAR in zijn uitzendingen altijd hamert op
NIET LIEGEN....... maar zelf laten ze het staan
Mocht het zo zijn dat RADAR meerdere postings gaat verwijderen,
ZONDER rede als racisme etc...
dan zal ik dat gewoon via andere forums kenbaar maken en zal ik ook laten weten waar dit te vinden is.
De leugen betrof/raakte ook meerdere mensen dus ik snap ook niet waarom radar niet piet zijn reactie eraf haalde maar juist de jouwe waarin je aangaf dat het gelogen was en het opnam voor diegenen die beschuldigd werden.
wat vinden andere lezers er van??
wat vinden andere lezers er van??
tja, ik vind het een hoop drukte om niks, beetje als pietje die een hoop roept, maar daarbij flinke oogkleppen opheeft, vond ik de oproep om excuses ook niet echt relevant.
Dat radar die eraf haalt, tja, dat vind ik gewoon een beetje dom, als er niet gereageerd wordt, verdwijnt een topic vanzelf. En volgens mij stond er niets in wat niet door de beugel zou kunnen (en zou er geen reden zijn om het topic weg te doen)
Dat radar die eraf haalt, tja, dat vind ik gewoon een beetje dom, als er niet gereageerd wordt, verdwijnt een topic vanzelf. En volgens mij stond er niets in wat niet door de beugel zou kunnen (en zou er geen reden zijn om het topic weg te doen)
Komt toch alles nog goed, voor velen met mij een opluchting om van dit bla bla verlost te zijn.Noble
En hierbij de voor iedereen zéér onverwachte en intelligente reactie van.. JAN1
JAN! je bent een kei... NIEMAND kwam op deze brilJANte reactie![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
JAN! je bent een kei... NIEMAND kwam op deze brilJANte reactie
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Door PIET te negeren of als hij iets twijfelachtigs schreef een klacht naar redactie sturen is vaak voldoende voor waarschuwing... en bij meerdere word deze verwijderd of zelfs IP ban....
Zo los je dat op!
Zo los je dat op!
Dit topic heeft niets met consumentenzaken te maken en zal daarom worden gesloten. Mocht u het vermoeden hebben dat forumgebruikers de gedragsregels schenden, meldt het ons.