LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fortis bank Priverekening

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
michael1976
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 mei 2005 19:23

Fortis bank Priverekening

Ongelezen bericht door michael1976 »

Ik vind het echt suf dat ze de gewone Priverekening eruit gaan halen. Dit betekend dat je dus verplicht bent om een creditcard af te nemen rood te staan etc. Want dat zijn de voorwaarden van het Fortis A la Carte totaalpakket. Er staat letterlijk in de voorwaarde dat als je voor dit pakket kiest dan ook voor een creditcard en een betaalkrediet. Belachelijk toch.Een gewone Priverekening met alleen een europas voldoet dus niet meer.

gast2287687567

Re: Fortis bank Priverekening

Ongelezen bericht door gast2287687567 »

volgends mij bestaat de gewone priverekening nog hoor. Ik heb hem namelijk ook en heb niet gehoord dat hij eruit gaat ofzo

df

Re: Fortis bank Priverekening

Ongelezen bericht door df »

Ja Michael1976,

Ben ook wel benieuwd waar je je info vandaan weet te halen......

Gast

Re: Fortis bank Priverekening

Ongelezen bericht door Gast »

De a la carte rekening die gaat verdwijnen. straks kunnen particulieren klanten kiezen tussen een basisrekening(priverekening) met alleen een europas, het a la carte totaalpakket met creditcard rood staan etc of een florissantrekening met goldcard extra krediet en dergelijke. De a la carte totaalpakket is voor een ieder vanaf 18 jaar met een minimum netto inkomen vanaf 800 euro en de florissantrekening vanaf 1800 euro. de priverekening blijft dus en is een gewone betaalrekening zonder poespas.

Gesloten