LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fortis Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Fortis Bank

Ongelezen bericht door flepp »

Toen de kleinkinderen geboren waren een spaarrekening geopend
door grootouders ten gunste van de kinderen, regelmatig de spaarpot geleegd bij deze bank.
Wat schets mijn verbazing grootouders mogen de spaarpot niet meer legen voor kleinkinderen bij deze bank alleen de ouders nog maar.
Argument sommige ouders willen niet dat grootouders sparen voor de kleinkinderen en komen ruzie maken daar over, lijkt mij een goedkoope smoes.
Waar bemoeit de Fortis zich mee. :shock:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door Walter van V »

is gewoon storting op andermans rekeninf toch? kunnen ze lijkt mij niets tegen doen...

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door flepp »

Denk dat ze het kleine geld niet willen tellen want dat stop je meestal in een spaarpot.

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door Mk »

Zal bij de meeste banken zo gaan; grootouders mogen geen rekening meer openen voor kleinkinderen (banken gooien dat op voldoen aan de WID oid).

B-
Berichten: 273
Lid geworden op: 23 jan 2006 15:52

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door B- »

De Fortis bank, dat is toch die bank die alle zaken met betrekking tot die duistere Fortis GroeiVermogen producten heeft verloren?

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ja , die Fortisbank , die heette vroeger in de tijd van service en kwaliteit nog de spaarbank met de s , daarna de vsb , nu Fortis .Dezelfde bank die mij (wel door mijn eigen schuld ) teveel betaalde overboekingskosten naar een buitenlandse rekening weigert terug te betalen . Dit kost mij 11 euro voor jan met de korte achternaam .Ben lekker overgestapt naar een ander !Kost trouwens minder moeite dan gedacht .

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Dezelfde bank die mij (wel door mijn eigen schuld ) teveel betaalde overboekingskosten naar een buitenlandse rekening weigert terug te betalen
Als het je eigen schuld is, is het toch terecht dat ze je de kosten niet terugbetalen?

exfortisklant
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:42

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Ook wij zijn met z'n allen overgestapt naar een andere bank....tja dan had deze vrezelijke "betrouwbare" bank met zijn "integere" adviseurs ons maar niet moeten belazeren met hun "risicoloze" Fortis Groeivermogen producten. Ja die, waarvan ze alle zaken aan het verliezen zijn. :lol:

Echo99
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 nov 2006 11:37

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door Echo99 »

@ kuiffie: Huilebalk

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door Harderwijk »

Huilebalk
ach. het forum zit er vol mee !! :lol:

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Fortis Bank

Ongelezen bericht door kuiffie »

SJZ ,
Als jij een komma verkeerd zet op een factuur ( gebeurd jou nooit natuurlijk ) dan verwacht je toch ook dat met aantonen van de originele factuur en betalingsbewijs dat het gecorrigeerd kan worden zodat je niet teveel hoeft te betalen !
Dus reageer niet zo uitermate dom , net als die Harderwijker , als je niets zinnigs te melden hebt houd dan je mond .

Gesloten