LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruik nooit de Abn-Amro pinautomaat om geld te storten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
rono
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2005 13:29

gebruik nooit de Abn-Amro pinautomaat om geld te storten

Ongelezen bericht door rono »

:x bijna een week geleden ging ik 150 euro storten in een pin automaat van de Abn-AMRO bank.
Dat had ik dus nooit moeten doen.
Omdat een biljet gekreukeld was werd die door de automaat geweigerd en kwam er op het scherm te staan dat ik die er uit moest halen.
De andere biljetten kwamen niet terug.
Vervolgens riep ik er een medewerker bij maar in de tussentijd was de klep gesloten en alle biljetten ingeslikt.
Een half uur gewacht op een medewerker die een klachtenformulier heeft ingevuld.
Vijf dagen later is het geld nog niet bijgeschreven.
Als ik bel krijg ik te horen dat ik maar geduld moet hebben.
Terwijl zij toch verantwoordelijk zijn?
Omdat ik al meerdere problemen heb gehad met deze klantonvriendelijke bank ga ik er nu weg.
Maar eerst m'n geld terug natuurlijk.
Na een week ga ik aangifte doen bij de politie wegens verduistering.

cindyke
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2005 14:04

Re: gebruik nooit de Abn-Amro pinautomaat om geld te storten

Ongelezen bericht door cindyke »

Ongeveer hetzelfde is mij gebeurd met een bedrag van 200 euro, dit bedrag kreeg ik pas na 2 weken op mijn rekening.
Vanmiddag ben ik mijn rekening gaan opzeggen. De manier waarop je dan behandeld word is echt schandalig.
Nadat de medewerkster alle andere banken in een slecht daglicht had gezet, begon ze mij een slecht gevoel aan te praten.
Mij zul je er nooit meer zien!! :evil:

victorp
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 okt 2005 23:09

Re: gebruik nooit de Abn-Amro pinautomaat om geld te storten

Ongelezen bericht door victorp »

Je hebt helemaal gelijk dat het allemaal zo vaag gaat bij de ABN AMRO Bank
Echter is mij hetzelfde overkomen in juli van dit jaar. apparaat liep vast. Het filiaal gaf aan geen kaskantoor te zijn en niet bij de geldautomaat te kunnen. Dit werd door geldnet ofzo beheerd. De bediende gaf aan dat het wel 6 weken kon duren voordat het was opgelost. 4 weken later had ik het ontbrekende bedrag met de juiste rentedatum op mijn rekening staan. Dus het zal wel goedkomen, echter denk ik dat de informatie van de bankmedewerker bij jullie wat beter had gekund.

Gesloten