LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld mag niet samen geteld, verdwijn... na 30 minuten .. ABN

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
davidjin

Geld mag niet samen geteld, verdwijn... na 30 minuten .. ABN

Ongelezen bericht door davidjin »

Na 30minutenmijn geld meegenomen door medewerkers van ABN amro kneuterdijk, heb ik klacht ingedien, hun per telefoon zeg: ga hun collega helpen/bescherm, per brief, niet beantwoord mijn klacht wel: geld is niet aangeraakt... :mrgreen:
Advies van DNB, alle banken, andere mensen, om schrijftelijk naar KiFiD, Afd Toezich bij financiele markten, etc, zelf heb ik gesproken met Geschilden, inderdaad deze gedraag is niet best, nooit gehoort en gebeurt, medewerker(s) weigert eigenaar van het geld om samen tellen, wel door hun zelf, nog raar :mrgreen: hun vraag ook niet hoeveel het totaal bedraag.
Wel megenomen 30 minuten lang om zelf tellen en zelf te storten, daarna na bank 1 minuten voor 17.00 kom hun terug, mededeling: niet gestort, en moet weg, bank gesloten..... heb ik nog gevraag om samen tellen, hun wordt boos :evil: wij moet maar LOT aan hun overlaten dat hun is en ANGEL, ENGEL... of indergevaal hun denk ... nog hun is de wet.
ALS jullie, geld storten, hoeveel bedraag ook, altijd beide zijn moet duidelijk zien en samen tellen, om veiligheid van alle partij....
Dus mag niet uit wat de reden ook, iedergeval is hun fout, en abn amro ( hun) verantwoordelijkheid. Dus afwachten bericht van KiFiD, etc....
Dank u om deze raar, verdacht , ongebruikelijk, gedraag van abn amro medewerker(s) Kneuterdijk den haag, bericht lezen, iedergeval watch out :!:

trebelski

Re: Geld mag niet samen geteld, verdwijn... na 30 minuten .. ABN

Ongelezen bericht door trebelski »

Het zal wel aan mij leggen maar ik kan er geen soep van maken. Ofwel ik begrijp het niet.

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

ik snap het ook niet, maar goed, iemand?

Borginator

Ongelezen bericht door Borginator »

Na 10 keer gelezen te hebben, kom ik op het volgende uit:

TS wilt geld storten op een rekening bij de ABN Amro bank (Kneuterdijk) te Den Haag.
De medewerkers nemen het geld en gaan het ergens tellen zonder de TS erbij. Dit duurt 30 minuten. Net voor sluitingstijd komen de medewerkers naar TS toe en zeggen dat ze gaan sluiten. Geld is niet gestort en TS biedt aan om te helpen met tellen. Medewerkers van ABN Amro worden boos. Als TS geld wel of niet heeft teruggekregen is niet duidelijk in zijn verhaal.

verkeersleider

Ongelezen bericht door verkeersleider »

Een ding is wel duidelijk

Dit is geen ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands)

Kan er geen touw aan vast knopen

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het verhaal van TS is dat hij een briefje van 500 minder terug heeft gekregen dan hij ingeleverd had, en dat dit mogelijk was doordat hij niet bij het tellen aanwezig was.

Helaas staat TS alleen in zijn verhaal, er is geen bewijs, helemaal niks, dus er is niks aan te doen. En hier klagen heeft geen zin, gezien het feit dat zijn eerder geopende topics verwijderd zijn.

Wat er allemaal precies heeft afgespeeld is totaal niet duidelijk, we hebben alleen het verhaal van TS, en gezien het genoemde formaat van de stapel, en het feit dat het er om gaat een huis voor zijn zoon te kopen, gaat het om aanzienlijk meer dan 25000 euro. En op dat moment worden er al vragen gesteld naar de herkomst van het geld.

ikmirjam

Ongelezen bericht door ikmirjam »

Oeps??? Is dit misschien Toon die zich vermomd heeft?? :shock: :lol:

Gesloten