LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld op eigen rekening storten

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
michaelvb
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2006 12:29

Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door michaelvb »

Hey, ik wilde contant geld op me eigen rekening storten alleen de rabobanken in mijn buurt zijn op zaterdag dicht. Weet iemand waar je contant geld op je eigen rekening kan storten? Kan dat bv bij het postkantoor of is dat alleen voor mensen met een postbank rekening?

alvast bedankt,
michael

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door brood »

En dat storten kan niet wachten tot maandag? :D

mark2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2006 12:24

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door mark2005 »

ff wachten tot maandag, als je op je eigen rekening wil storten, kan je dat alleen bij je eigen bank doen.

Als je echt van die zak met geld afwilt, dan kan je misschien eens kijken of er buiten jouw woonplaats misschien een rabo open is waar je wellicht wel van je geld af kan.

Mocht je echt vandaag van je geld afwillen, dan wil ik je ook wel helpen :twisted:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Er zijn ier vrijwilligers genoeg met de meest uiteenlopende adviezen om je van je geld af te helpen, maar dat is je vraag niet. Ik weet er ook nog wel een paar. Meneer pastoor zal het in alle liefde van de kerk aanvaarden............. :evil:

Inderdaad: bij een postkantoor moet je je geld ook storten op een bestaande rekening, of er ter plaatse een openen.

En dan is er nog een kleinigheidje: als het het wil storten op je betaalrekening, dan betaal je daar kosten voor. Stort je het echter op een spaarrekening, dan kan dat om duistere redenen gewoon kosteloos.

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Wat kost een storting op het Postkantoor?

Een storting op uw eigen rekening met uw Giropas is gratis.
Een storting op rekening van een ander kost € 7,50 per storting.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Is niet gratis. Je kan wel geld storten op je spaarrekening, en dan zijn er geen kosten aan verbonden.

Stort je het geld op je betaalrekening, dan is het niet kosteloos, hoeveel het je kost, ga ik maandag eens navragen.


Persoonlijk vind ik het ook krom, om voor de ene vorm wel geld te rekenen, en voor de andere niets, want je kan vervolgens via een extra handeling geld overboeken op je betaalrekening, en het dan gratis contant opnemen. Kunnen ze het storten op je betaalrekening in mijn ogen net zo goed meteen gratis maken. Nu zijn er drie handelingen nodig, waar men niets voor telt.

mark2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2006 12:24

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door mark2005 »

als we het over rabo hebben:

kontant storten op je EIGEN betaalrekening is gratis!!! voor stortingen bij de rabo op een rekening van iemand anders kan wel geld kosten.

wel heb je bij de meeste kantoren je eigen pas nodig om via een storingssysteem te kunnen storen, heb je die niet dan kunnen er wel kosten aan verbonden zitten

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Als wij het over de postbank hebben:

Wat kost een storting op het postkantoor?
Een storting op uw eigen rekening met uw Giropas is gratis.
Een storting op rekening van een ander kost € 7,50 per storting.
Zie de rubriek: Vraag en Antwoord op de postbanksite.

http://www.postbank.nl

Echo99
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 nov 2006 11:37

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door Echo99 »

Hahahahaha.... Zag het zelfde topic op Fok! :D

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Geld op eigen rekening storten

Ongelezen bericht door Fiore »

storten op je eigen rekening is bij de postbank wel gratis hoor, heb ik pas nog gedaan.. hoeft helemaal niet op je spaarrekening.

Gesloten