LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geldshop ja/nee ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
raregast1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2006 02:19

geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door raregast1 »

heeft iemand op dit forum ervaring(en) met geldshop.nl ?
ik heb er namelijk een offerte van gekregen en vraag me af of het betrouwbaar is.
Lening loopt trouwens via de voordeelbank onderdeel van Interbank

Janjaap1
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 apr 2006 08:23

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door Janjaap1 »

Uit eigen ervaring. Als het beleid niet veranderd is dan zijn ze betrouwbaar. Neem een standaard product zonder verzekeringen.
Voordeelbank is een label van abnamro interfinance. Die hebben zelf zo wie zo geen foute dingen. Geldshop is slechts bemiddelaar.

particulier
Berichten: 438
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door particulier »

Een tussenpersoon zal altijd willen verdienen door middel van provisies. Kijk ook eens naar een doorlopend krediet of persoonlijke lening van Ohra, FBTO, Moneyou, Centraal Beheer of Bank of Schotland ("kruidvat" kan ook). Zij bieden goede tarieven tegen transparante voorwaarden.

Janjaap1
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 apr 2006 08:23

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door Janjaap1 »

Mee eens.
Maar dat was niet de vraag.
Alle die anderen willen overigens ook verdienen...
Er zijn in ieder geval grote verschillen in rente, wijze van aanbieden, voorwaarden, etc. De voordeelbank is nou net een gunstig voorbeeld.

weetje
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 dec 2005 21:01

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door weetje »

Inderdaad, geldshop is prima intermediair. maar let altijd op polissen. Voordeelbank heeft in het tarief al een overlijdensrisicodekking zitten dus let er wel op dat je daar niets voor tekent. Goedkopere aanbieders zijn vaak goedkoper omdat er geen intermediair tussen zit, maar ook omdat er helemaal geen dekking voor overlijden inzit. Ook wordt je niet overal voor geaccepteerd.

ronald35
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 apr 2006 17:45

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door ronald35 »

Ik heb zeer goede ervaringen met geldshop.
In alle gevallen ben ik op de juiste manier behandelt en kon de offerte's inzien voor dat er iets getekend moest worden.
Door te bemiddelen verdienen zij hun geld, maar als je naar een bank gaat verdiend deze ook aan je.
Dus al u de keuze, via een bemiddelaar of rechtstreeks met een bank.
Ga in ieder geval niet in zee met LENEN.NL of BECAM of Fresia financieringen, deze zijn een onderdeel van de DSB Banken dus oplichters!!!
Ik heb er zelf ervaring mee dus ik weet waar over ik praat.

Succes met u keuze.

g.s.jansen
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 apr 2006 14:52

Re: geldshop ja/nee ?

Ongelezen bericht door g.s.jansen »

Alles wat een bemiddelaar kan kunt u zelf ook. Wat een bemiddelaar aan provisie krijgt moet je minimaal aan korting kunnen krijgen bij een bank / verzekeraar / etc.

Mijn tip: Vraag die goedkope offerte op en ga zelf praten met de bank of maatschappij en vraag om een beter aanbod dan die offerte. 1 dagje onderhandelen met een aantal banken kan je duizenden euro's besparen.

Gesloten