| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Handig van ING bank: Incasso overzicht
-
student538
Handig van ING bank: Incasso overzicht
Onder het kopje "incasso's" bij betalen kunt u exact zien welke instellingen/bedrijven u een automatische incasso heeft gegeven. Ik vind dat van de ING bank wel handig dat je hiervan zo een overzicht van kunt maken.
Re: Handig van ING bank: Incasso overzicht
En wat is het nut van deze mededeling? Of zit er een diepere achtergrond en een vraag achter?
Compleet onzinbericht
Compleet onzinbericht
-
Teunbosseman
- Contacteer:
student538 schreef:Onder het kopje "incasso's" bij betalen kunt u exact zien welke instellingen/bedrijven u een automatische incasso heeft gegeven. Ik vind dat van de ING bank wel handig dat je hiervan zo een overzicht van kunt maken.
Vindt ik ook ! Nog handiger is dat je ook direct eventuele boekingen kan terugboeken welke hiervoor in aanmerking komen met 1 click.
In ieder geval nuttiger dan jouw reactie...puma73 schreef:En wat is het nut van deze mededeling? Of zit er een diepere achtergrond en een vraag achter?
Compleet onzinbericht
Dit is een consumentenforum en TS geeft een consumententip. Er zullen veel mensen zijn die deze functie niet kennen.puma73 schreef:En wat is het nut van deze mededeling? Of zit er een diepere achtergrond en een vraag achter?
Compleet onzinbericht
Of mag je hier alleen maar wat neerzetten als je bedrijven van oplichting en misleiding beschuldigt?
-
student538
Banken
Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier uw mening.
Staat bij de "ingang" van deze onderwerp. En er mag ook weleens in plaats van slechte dingen die gebeuren ook weleens aandacht geschonken worden aan goede dingen, die handig kunnen zijn. Wellicht een mooie item voor Tros Radar: Consumenten onderdeel over wat handig is en service. Zoiets als de warme douche?
Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier uw mening.
Staat bij de "ingang" van deze onderwerp. En er mag ook weleens in plaats van slechte dingen die gebeuren ook weleens aandacht geschonken worden aan goede dingen, die handig kunnen zijn. Wellicht een mooie item voor Tros Radar: Consumenten onderdeel over wat handig is en service. Zoiets als de warme douche?
-
MAXIEM
student538
Mijn complimenten dat je deze consumentenzaak hier even onder de aandacht brengt. Ik had het zelf ook al eens gevonden en bekeken en ik vindt het erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk van de ING-bank.
Met collegiale groet, Maxiem.
Mijn complimenten dat je deze consumentenzaak hier even onder de aandacht brengt. Ik had het zelf ook al eens gevonden en bekeken en ik vindt het erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk van de ING-bank.
Met collegiale groet, Maxiem.
-
VioletPrue
Nou, ik wist dit niet en ben al klant bij de ING vanaf het moment dat mijn ouders een 'Zilvervloot' rekening voor mij openden bij de toenmalige Postbank.puma73 schreef:En wat is het nut van deze mededeling? Of zit er een diepere achtergrond en een vraag achter?
Compleet onzinbericht
Ik vind dit een handige tip!
Dank student!
Ach ja positieve reacties worden hier niet gewaardeerd dan krijg je dus zulke reacties
-
student538
Bemerk/betrap me zelf er op dat ik de wereld wat door een negatievere bril kijk door het kijken naar Kassa, Tros Radar en Zembla. Ik hoop van harte dat er dan ook eens wat luchtige zaken er in gaan zitten zodat het niet alleen maar door kritische bril wordt gekeken. Begrijp me niet verkeerd, kritisch zijn mag en is goed maar te kritisch? Dus iets gaan zoeken wat handig is en goed voor de consument!
-
MAXIEM
student538
Het is dus zaak dat je al naar gelang het moment, meerdere brillen ter beschikking hebt.
Maxiem.
Het is dus zaak dat je al naar gelang het moment, meerdere brillen ter beschikking hebt.
Maxiem.