4 September heb ik een kasstorting gedaan van 492 Euro. Er was iets met de computer dus het zou 6 september pas op mijn rekening komen. Geen bezwaar vond ik.
9 September stond het er nog niet op dus maar is klantenservice gebeld (a 10 cent per minuut). Heel intelligent concludeerd zij dat het er niet opstaat maar dat ik bij de bank langs moet gaan. Okay, dat doe ik.
Daar lang gezocht. Het bleek per ongeluk een storting aan derden te zijn dus helaas staat het pas 18 september op mijn rekening. Geen probleem, ik wacht wel.
21 September, ik weer klantenservice gebeld (a 10 cent per minuut). Nu een vriendelijk heer aan de telefoon, hij vond dat dat geld zo snel mogelijk op mijn rekening moest komen. Het was tenslotte mijn geld en hij ging er meteen achteraan. Ik blij!
23 September, ik bel de klantenservice omdat ik benieuwd ben hoe het er voorstaat. Een tante verzekerd me dat er aan gewerkt wordt maar dat ik eerst gegevens moet opsturen. Ik ben verbaasd, het bankfiliaal heeft alle gegevens immers. Met een fax hebben ze binnen 1 minuut alles wat ze willen weten.
Ik krijg de kous op mijn kop; of ik me wel realiseer hoe snel er gehandeld is nav mijn telefoontje van maandag.
Even later komt inderdaad de brief met de post. Het stortingbewijs willen ze opnieuw hebben. Een antwoordenveloppe zit er niet bij.....enkel een postbusnummer.
Ik weer naar de bank. Hier zijn ze stomverbaasd want ze hadden alle gegevens al lang naar het hoofdkantoor gestuurd, dus ook mijn stortingsbewijs. Gelukkig doen ze de mijne met een antwoordenvelloppe toesturen.
Diezelfde dag stuur ik een klacht naar de klantenservice. Wegens de complexheid zal ik binnen 5 dagen terug gebeld worden. (is nog steeds niet gebeurd)
30 September krijg ik een brief dat mijn stortingsbewijs is ontvangen. En ja hoor, eindelijk een gewoon telefoonnummer erop en een naam eronder. Ik gebeld, die mevrouw was er mee bezig. Alle begrip van haar kant.
1 Oktober spreek ik haar weer. Het is gevonden! Het geld staat op een eigen rekening en 5 of 6 oktober zal het geld op mijn rekening gestort worden.
7 Oktober, nog geen geld dus maar weer bellen. Die mevrouw is dus een dagje vrij en niemand van de gehele klantenservice kan me verder helpen.....
Okay mensen, ik weet niet meer wat ik moet doen. Dit is te gek voor woorden en ik kom gewoon geen stap verder. Verder vraag ik me ook af of ik een vergoeding mag vragen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft de ING bank mijn geld zo hard nodig???
Re: Heeft de ING bank mijn geld zo hard nodig???
@ gusty
wat zou je wíllen doen??ik weet niet meer wat ik moet doen
Noble:
Ik denk dat het enige is wat je echt kan doen is die mw. stalken (iedere dag bellen), een klacht indienen en vervolgens daar wel of geen conclusies aan verbinden.
Verder is dit natuurlijk zeer slordig, ik geef je weinig kans voor enige vorm van schadevergoeding behalve als je aantoonbaar kosten hebt gemaakt. Dit lijkt mij ook niet een fout die bewust gemaakt wordt (alle telefoontjes kosten niet alleen jouw geld, maar ook de bank).een kasstorting gedaan van 492 Euro
Ik denk dat het enige is wat je echt kan doen is die mw. stalken (iedere dag bellen), een klacht indienen en vervolgens daar wel of geen conclusies aan verbinden.
@ rvkeuken
huh?? aan mij?? verkeerd gelezen rvkeuken...
huh?? aan mij?? verkeerd gelezen rvkeuken...
nee, is het antwoord op je 1e vraag dan niet: overstappen naar dsb?
Dan moet ik mijn glazen bol nog eens oppoetsen,
Dan moet ik mijn glazen bol nog eens oppoetsen,
Bij de DSB bank is geld contant storten niet mogelijk....
Deze gratis rekening is met gratis bankpas en bij storten salaris 1%, en anders ½% en zal binnenkort naar 0% dalen.
www.triodos.nl , daar kun je ook online bankieren voor maar €13,75 per jaar.
Voordeel dat ze via Rabo werken, je kunt daar meer opnemen en storten weet ik niet maar vermoedelijk kan het wel....
Deze Wereldpas is beter als DSB die minder betaal en geld automaten accepteerde.
Dus de DSB is goed in West Europa en de Russische grotere steden.
Voor rustige en afgelegen gebieden is Triodos beter!
Deze gratis rekening is met gratis bankpas en bij storten salaris 1%, en anders ½% en zal binnenkort naar 0% dalen.
www.triodos.nl , daar kun je ook online bankieren voor maar €13,75 per jaar.
Voordeel dat ze via Rabo werken, je kunt daar meer opnemen en storten weet ik niet maar vermoedelijk kan het wel....
Deze Wereldpas is beter als DSB die minder betaal en geld automaten accepteerde.
Dus de DSB is goed in West Europa en de Russische grotere steden.
Voor rustige en afgelegen gebieden is Triodos beter!
Beste Gusty ,
In uw geval lijkt er procedurele zaken behoorlijk mis te lopen.
Heeft u al geprobeerd het gratis telefoonnummer 0800 7011 ,
en vertelt u de medewerk(s)ter dan maar dat u contact wilt hebben met de Interne Accountantsdienst over dit probleem .
Schriftelijk kunt u proberen via de vele antwoordnummers van de ING , maar ik weet niet welke het juiste is.
De ING is groot en soms log , maar niet persé klantonvriendelijk.
Ik zou zeker proberen om uw onkosten te declareren.
Succes !
In uw geval lijkt er procedurele zaken behoorlijk mis te lopen.
Heeft u al geprobeerd het gratis telefoonnummer 0800 7011 ,
en vertelt u de medewerk(s)ter dan maar dat u contact wilt hebben met de Interne Accountantsdienst over dit probleem .
Schriftelijk kunt u proberen via de vele antwoordnummers van de ING , maar ik weet niet welke het juiste is.
De ING is groot en soms log , maar niet persé klantonvriendelijk.
Ik zou zeker proberen om uw onkosten te declareren.
Succes !