Maar hebt u dan zulke gecompliceerde bankzaken te doen dat u regelmatig per telefoon of per mail contact moet hebben?
Onderlaatst twijfelde ik over iets, even de bank ING gebeld, kreeg direct iemand aan lijn en werd ook direct met mijn vraag geholpen. Ik zou niet weten wat ze meer moeten doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het bankentopic
Re: Het bankentopic
Eerlijk gezegd heb ik maar zelden contact met de banken waar ik rekeningen heb. Doorslaggevende verschillen tussen ING, Rabo en de drie Volksbankdochters ervaar ik niet; die bevallen prima voor het gewone werk. ABM AMRO vind ik geen prettig bedrijf.
Met Knab, Bunq en MoneyYou heb ik geen ervaring.
Met Knab, Bunq en MoneyYou heb ik geen ervaring.
Re: Het bankentopic
N26 heeft geen Ideal en alles is in de Engelse taal.
https://www.consumentenbond.nl/betaalre ... kening#no4
https://www.consumentenbond.nl/betaalre ... kening#no4
Re: Het bankentopic
Hangt er ook vanaf welke "waar" je voor je "geld" wilt hebben. Ik heb MoneYou Go en die is gratis en reuze handig als back-up. Meeste bankzaken doe ik bij ING: automatische betalingen, de hypotheek en beleggingen. Rabo =