vanmorgen kwart voor 12 geld overgemaakt via internet naar rabo. Wie weet hoelang dit gaat duren voor het op mijn raborekening staat?
Ik zit hier heel erg op te wachten dus vandaar mijn ongeduld
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoelang duurt overschrijven van ing naar rabo
Re: hoelang duurt overschrijven van ing naar rabo
Is het van een particulier dan heb je het morgen.
ja het is van een particulier . Maar als je op ing site kijk dan staat er dat ik het vandaag nog zou moeten ontvangen.
Maar dat is dus niet zo helaas. Ik ben heel benieuwd of het er morgenvroeg wel op staat dan
Maar dat is dus niet zo helaas. Ik ben heel benieuwd of het er morgenvroeg wel op staat dan
dietaatje schreef:ja het is van een particulier . Maar als je op ing site kijk dan staat er dat ik het vandaag nog zou moeten ontvangen.
Morgen vanaf 9 uur staat het erop!
dat zou mooi zijn dan kan ik toch nog iemand vertrouwen. De persoon die het overgemaakt heeft heeft het me wel meteen gemeld maar ik ben al vaker belazerd dus vandaar dat ik het niet zo heel goed begreep.
Had verwacht dat het er al had moeten zijn
dus het is niet vreemd dat het er nog niet is
Had verwacht dat het er al had moeten zijn
dus het is niet vreemd dat het er nog niet is
-
Ad Verkaad
Als ik geld overmaak van m'n ING-rekening naar m'n Rabo-rekening, staat het (als de betalingsopdracht op werkdagen vóór 14:00 uur is ingevoerd) aan het eind van de middag op de Rabo-rekening.