LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING: grof betalen voor storting op eigen rekening
ING: grof betalen voor storting op eigen rekening
Kreeg net een brief van de ING dat per 15 februari 2012 de 'klanten' van deze bank zowaar nog 6 keer kunnen storten op hun EIGEN betaalrekening. Iedere verdere storting gaat €5,-- (!!!) per storting kosten. Zowel aan de balie (die heb je in mijn omgeving al niet meer) als via de stortautomaat
Dat zijn dus banken die van ONS geld de grote bonussen opstrijken.
Die van onze belastingcenten nog bestaan...En waar WIJ (ja wij!) nu het gelag voor moeten betalen. Waar velen nu voor in armoede moeten leven.
Je moet al veel betalen als je vaker een afschrift wilt. Je moet betalen voor je pinpas, je moet betalen voor je girobetaalkaarten (die nog wel veel gebruikt worden). Vraag me al jaren af: wanneer moet je voor de enveloppen een grof bedrag gaan betalen? ING dat kan er nog wel bij, nietwaar...???
Vroeger kreeg men rente op een betaalrekening, niet veel maar een beetje...
De ING, net zoals de RABO bank, moeten zich werkelijk kapot schamen!!!
Ze moeten het hebben van de kleine spaarders, maar voor de rest zien ze deze niet meer staan.
Zo werkt het in geen enkel ander land, zelfs niet in Amerika...
Wat laten we toch vreselijk met ons sollen!!!
Die van onze belastingcenten nog bestaan...En waar WIJ (ja wij!) nu het gelag voor moeten betalen. Waar velen nu voor in armoede moeten leven.
Je moet al veel betalen als je vaker een afschrift wilt. Je moet betalen voor je pinpas, je moet betalen voor je girobetaalkaarten (die nog wel veel gebruikt worden). Vraag me al jaren af: wanneer moet je voor de enveloppen een grof bedrag gaan betalen? ING dat kan er nog wel bij, nietwaar...???
Ze moeten het hebben van de kleine spaarders, maar voor de rest zien ze deze niet meer staan.
Re: ING: grof betalen voor storting op eigen rekening
Mijn werkgever stort geld op mijn rekening, ik haal het er alleen maar af
Bij jou ook al?Dirkie schreef:Mijn werkgever stort geld op mijn rekening, ik haal het er alleen maar af
-
dat gaat jullie dadelijk dus 5euro per maand kosten .. heb dit als idee ingest naar ing??
-
vind ik tr heel normaal dat 5 euro pm naar de bank gaat van je salaris
Al van Internet en/of telebankieren gehoord ? De laatste keer dat ik een envelop heb gebruikt heetten ze nog "Rijkspostspaarbank" en "Boerenleenbank".girobetaalkaarten (die nog wel veel gebruikt worden). Vraag me al jaren af: wanneer moet je voor de enveloppen een grof bedrag gaan betalen? ING dat kan er nog wel bij, nietwaar...???
ja, dat is een prima "service" van de bank, ZIJ halen JOUW geld er weer vanaf, hoef je bijna niets voor te doen, alleen maar aanvullendolphy schreef:Kreeg net een brief van de ING dat per 15 februari 2012 de 'klanten' van deze bank zowaar nog 6 keer kunnen storten op hun EIGEN betaalrekening. Iedere verdere storting gaat €5,-- (!!!) per storting kosten. Zowel aan de balie (die heb je in mijn omgeving al niet meer) als via de stortautomaat
WIL je wat doen??? WEGWEZEN bij die bank of is dat teveel werk???
En dan ? Weer in die ouwe sok stoppen ?WIL je wat doen??? WEGWEZEN bij die bank of is dat teveel werk???
bprosman schreef:En dan ? Weer in die ouwe sok stoppen ?WIL je wat doen??? WEGWEZEN bij die bank of is dat teveel werk???
gewoon een ANDERE bank nemen...
- - - - - - - - - -
Kosten volledig vergoed
Bij de PostNL-vestiging waar je het geld verstuurt, betaal je in totaal € 13 voor de waardeverzending en het gebruik van een sealbag (een speciale envelop voor waardeverzending). Dat bedrag krijg je achteraf volledig terug van SNS Bank. We storten het op je rekening, tegelijk met het door jou gestorte papiergeld.
Tsjonge, tsjonge, ga eens mee met het digitale tijdperk.
Neem een internetbankrekening.
Waaarom zijn de kosten voor een betaalrekening in Nederland zo laag. Efficiëntie. Wil je niet mee, ook prima maar dan lijkt mij deze kosten niet onredelijk. Klant kiest tenslotte zijn manier van bankieren maar dat wil niet zeggen dat de banken voor de kosten moeten opdraaien.
Neem een internetbankrekening.
Waaarom zijn de kosten voor een betaalrekening in Nederland zo laag. Efficiëntie. Wil je niet mee, ook prima maar dan lijkt mij deze kosten niet onredelijk. Klant kiest tenslotte zijn manier van bankieren maar dat wil niet zeggen dat de banken voor de kosten moeten opdraaien.
Joepie, de SNS. De bank die mijn ouders (71 en 68) die een Hypotheek wilden wijzigen vertelden dat ze daarvoor niet op een kantoor terecht konden maar dat "maar via het internet moesten regelen".
-
Citaat:
En dan ? Weer in die ouwe sok stoppen ?
ik wel ja
dan heb ik tenminste nog wat over inplaats van dat de banken het inslurpen
En dan ? Weer in die ouwe sok stoppen ?
ik wel ja
Is ook heel handig met het betalen van rekeningen . Ik zie mij mn hypotheek al betalen door bankbiljetten in een envelop te proppen en die op te sturen.ik wel ja
@ Pbrosman,
Ze kunnen schriftelijk ook nog steeds verzoeken indienen lijkt mij. En anders hebben ze toch een zoon/dochter (jij dus) die e.e.a. voor hen kan regelen?
Ze kunnen schriftelijk ook nog steeds verzoeken indienen lijkt mij. En anders hebben ze toch een zoon/dochter (jij dus) die e.e.a. voor hen kan regelen?
-
contant geld storten op de rekening gebeurd ook zelden bij een particulier. omdat meeste loon uit loondienst komt en op de rekening word gestort. voor bedrijfsrekeningen zijn er geloof ik weer andere regels en kan het na de 6x nog steeds wel kostenloos omdat het om grotere bedragen gaat.
Wat is er mis met een bank met een kantoor waar je koffie krijgt en gewoon met een adviseur aan tafel kunt zitten om de mogelijkheden te bespreken ?Ze kunnen schriftelijk ook nog steeds verzoeken indienen lijkt mij. En anders hebben ze toch een zoon/dochter (jij dus) die e.e.a. voor hen kan regelen?
Zelf ben ik van de Internetgeneratie, maar ik vertik het om een hypotheek "anoniem" af/over te sluiten.
Ze hebben het zelf geregeld... de hele zut opgepakt en bij de Rabobank neergelegd, die willen nog wel met je praten. Probleem opgelost.
Tot dat de Rabobank ook kantoren gaat sluiten.
Deze actie kost je ouders wel omzettingskosten, notariskosten ....e.d.
Je erfenis wordt uitgehold door die grootbanken. Doe er wat aan.
Deze actie kost je ouders wel omzettingskosten, notariskosten ....e.d.
Je erfenis wordt uitgehold door die grootbanken. Doe er wat aan.
-
Niets... de koffie in het restaurant moet je betalen, bij de bank krijg je het gratis...Wat is er mis met een bank met een kantoor waar je koffie krijgt en gewoon met een adviseur aan tafel kunt zitten om de mogelijkheden te bespreken ?
Of...
Jazeker!bprosman schreef: Al van Internet en/of telebankieren gehoord ?
Maar als je hetzelfde beroep zou hebben als ik, dan zou ook jij en anderen (al is het erbij) gebruik moeten kunnen maken van een 'gewone' manier van geld storten.
En voor ene Xpert, ik laat me niet knechten. En ik ben ook niet van plan om braaf achter de massa aan te lopen...
Het: "U moet dit en u moet dat van ons", daarvoor denk ik net iets teveel zefstandig!!! Ze zijn van mij afhankelijk ik n.l. niet van hen. Maar als iedereen braaf achter alles aanholt schieten we in dit land natuurlijk nooit iets op.
En zie hier, jawel, dan krijg je dit ALLES als logisch gevolg!!!
Ik bepaal (als klant) niet de bank. Maar als iedereen zo heel braaf doet wat je onderhand allemaal opgelegd wordt dan is het einde zoek.
En zover zijn we dus nu...en wel bij ALLE banken!
Laatst gewijzigd door dolphy op 06 dec 2011 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie zegt dat service gratis moet zijn ?Niets... de koffie in het restaurant moet je betalen, bij de bank krijg je het gratis...
Sommige mensen zijn nog bereid voor service te betalen.
Zelfs de Occupy beweging heeft een bankrekening geopendIk bepaal (als klant) niet de bank. Maar als iedereen heel braaf doet wat je onderhand opgelegd wordt dan is het einde zoek.
http://www.at5.nl/artikelen/72593/occup ... -geld-heen
Laatst gewijzigd door bprosman op 06 dec 2011 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.