LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING internetbankieren :-(

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Doet het --> 23:10

Tsja dan kan ik er een paar uurtjes of een dag niet op......ind android app werkte wel.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Daarbij als tig mensen welke eerst niet konden inloggen tegelijkertijd weer proberen in te loggen kan ik mij wel voorstellen dat weer niet gaat lukken.

MAXIEM

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.
Dat stond dus vannacht om 03.00 uur ook op de site. Service noemen ze dat!!!

Maxiem.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door GJvdZ »

MAXIEM schreef:@@@

Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.
Dat stond dus vannacht om 03.00 uur ook op de site. Service noemen ze dat!!!

Maxiem.
Makkelijk om van de zijlijn commentaar te leveren. Ga er maar gerust vanuit dat iedereen hard aan het werk was om het probleem op te lossen. Een vast bericht op een website heeft dan even een wat lagere prioriteit.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Guardian72 »

GJvdZ schreef: Makkelijk om van de zijlijn commentaar te leveren. Ga er maar gerust vanuit dat iedereen hard aan het werk was om het probleem op te lossen. Een vast bericht op een website heeft dan even een wat lagere prioriteit.
Mogelijk - maar in feite word je voorgelogen.

"technische problemen kunnen toegang tot Mijn ING beperken of verhinderen. onze excuses voor de overlast".

Meer is niet nodig.
En men past de melding wel aan - van "niet beschikbaar" naar "druk" .. dus waarom niet gewoon eerlijk?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja hoorrrrrrrrrr weer er uit :evil:

Tand door je lip
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2012 14:21

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Tand door je lip »

Bij mij werkt het ook niet. Heb de klantenservice gemaild, maar nog niets gehoort. Maargoed, ze hebben t vast druk.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door BBCS »

ING zet limiet op internetbankieren na storingen

ING heeft een limiet gezet op het aantal klanten dat tegelijk kan internetbankieren via desktop of mobiel. Dat zegt de bank tegen Tweakers.net. Als gevolg van de limiet kunnen gebruikers wellicht zo nu en dan nog steeds niet inloggen.

Als de limiet is bereikt, krijgen klanten de melding dat internetbankieren niet beschikbaar is en dat ze het later opnieuw moeten proberen. De limiet is zo laag, dat het op een gewone dag geregeld kan gebeuren dat mensen niet kunnen internetbankieren. "Het is een zware maatregel, maar hij is nodig om de stabiliteit van internetbankieren te bewaken", zegt een woordvoerder van de bank tegen Tweakers.net.

ING kampt sinds zondag met storingen bij internetbankieren door wijzigingen die in het afgelopen weekeinde zijn doorgevoerd in de database. "Die wijzigingen zijn tijdens werkzaamheden afgelopen nacht deels teruggedraaid." Daardoor werken MijnING, iDeal en de mobiele apps weer. Woensdag doet de bank nog geregeld tests en controles om te checken of de oorzaak van de storing is verholpen. Wanneer internetbankieren weer volledig, zonder limiet werkt, is onduidelijk.

Dinsdag werd duidelijk dat de storing werd veroorzaakt door wijzigingen die in de database werden doorgevoerd. Naast consumenten hebben ook webwinkels last van de storing, zegt Thuiswinkel.org tegen de NOS. Volgens Thuiswinkel.org-directeur Wijnand Jongen gaat het om miljoenen euro's.
bron: http://tweakers.net/nieuws/79541/ing-ze ... ingen.html

Karin079
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 jul 2011 16:47

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Karin079 »

MAXIEM schreef:@@@

Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.
Dat stond dus vannacht om 03.00 uur ook op de site. Service noemen ze dat!!!

Maxiem.
Ja er zit geen mannetje naast die op de klok kijkt en dan het bericht aanpast.:) :)Dat is ingesteld en men is naar huis gegaan en zet er smorgens wat nieuws op.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

14:54 kan er gewoon in.....

MAXIEM

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Dat er problemen zouden komen, stond al heel lang geleden vast. Pas enkele weken geleden, heeft de directie van dit "wereldbedrijf" besloten om extra te investeren in ICT en aanverwante nieuwigheden.

Maxiem.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door bprosman »

Ja er zit geen mannetje naast die op de klok kijkt en dan het bericht aanpast. Dat is ingesteld en men is naar huis gegaan en zet er smorgens wat nieuws op.
Bovendien zou ik niet klakkeloos aannemen dat de IT dienst in NL zit.
Ik gok meer op India.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door ciske »

ik ken er gewoon op :D

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Vraag me alleen af waar al die mio;s zijn gebleven......zonet had ik ze nog :mrgreen: :mrgreen:

Er staat ineens nog een stuk maand open aan het einde van mijn geld.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Radarsite ook problemen ????

- Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals. -


:mrgreen:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:Radarsite ook problemen ????

- Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals. -


:mrgreen:

Is overgenomen door ING. :lol:

MAXIEM

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

RTLNieuws meldde woensdag [25/01/2012] op basis van cijfers van uptrends.com, dat de website van ING in de eerste helft van vorig jaar er veruit het vaakst uitlag, gemiddeld 17 minuten per dag. Ook in 2010 deed de site van ING het veel slechter dan de concurrentie.

Er zit dus geen vooruitgang in, gezien de recente ervaringen.

Maxiem.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Staat ook op de HOME pagina......knip en plak werk.

http://www.trosradar.nl/nieuws_detail/b ... bankieren/

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door BBCS »

fok.nl en tweakers.net geven ook berichten daarover:

fok: Internetbankieren ING weer volledig online

tweakers: ING heft limiet op internetbankieren weer op

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ING internetbankieren :-(

Ongelezen bericht door ciske »

RTLNieuws meldde woensdag [25/01/2012] op basis van cijfers van uptrends.com, dat de website van ING in de eerste helft van vorig jaar er veruit het vaakst uitlag, gemiddeld 17 minuten per dag. Ook in 2010 deed de site van ING het veel slechter dan de concurrentie.

Er zit dus geen vooruitgang in, gezien de recente ervaringen.
Ik zie nog steeds hte probleem niet zo, je wacht toch niet met overmaken tot de laatste dag?

Trouwens ik heb ING kon er maar 1 keer in al die jaren niet op.dus valt mee.

Gesloten