LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING kan rentepunten niet inzien

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door Hanscn »

Hallo heb een betaalrekening bij ING. Spaar daar ook en krijg automaties rentepunten.
Kan sinds drie (!) maanden niet bij m'n saldo rentepunten, krijg dan een rare foutmelding. Heel veel mailtjes naar ING hierover gestuurt en ook getelefoneerd.
Laatste mail van hun: u is niet de enigste, is een technisch probleem bij ons, word eind deze maand opgelost.
Is mijn spaargeld eigenlijk nog wel veilig bij ING??!!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Hanscn schreef:Hallo heb een betaalrekening bij ING. Spaar daar ook en krijg automaties rentepunten.
Kan sinds drie (!) maanden niet bij m'n saldo rentepunten, krijg dan een rare foutmelding. Heel veel mailtjes naar ING hierover gestuurt en ook getelefoneerd.
Laatste mail van hun: u is niet de enigste, is een technisch probleem bij ons, word eind deze maand opgelost.
Is mijn spaargeld eigenlijk nog wel veilig bij ING??!!
Wat het inzien van uw rentepuntensaldo met de veiligheid van uw spaargeld te maken heeft, is mij een compleet raadsel.

Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door Hanscn »

Die rentepunten zij geld waard. Als ik niet mijn rentepunten kan inzien, is het de vraag of ze er nog wel zijn. Straks kan ik ook niet meer mijn spaargeld inzien: misschien is dat geld wel nodig om Sinterklaas in Spanje te redden!!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Over overdrijven gesproken.
De ING heeft u uitgelegd wat er aan de hand is en opeens vreest u voor uw spaargeld.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door tenormin »

Hanscn schreef:Die rentepunten zij geld waard. Als ik niet mijn rentepunten kan inzien, is het de vraag of ze er nog wel zijn. Straks kan ik ook niet meer mijn spaargeld inzien: misschien is dat geld wel nodig om Sinterklaas in Spanje te redden!!
Haha, nooit geweten dat die punten geld waard zijn. Maken ze daar reclame mee? Ben benieuwd, ga eens op de site kijken, misschien kan ik dan de sitaki dansen in Griekenland.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door tenormin »

sirtaki bedoel ik, sorry!

Hanscn
Berichten: 67
Lid geworden op: 14 nov 2010 16:07

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door Hanscn »

Spanje, Griekenland, maakt niks uit: ons geld zijn we toch kwijt!!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door VioletPrue »

tenormin schreef:sirtaki bedoel ik, sorry!
Welkom op de Radar site.
Hier kunnen we, in tegenstelling tot bij Vara Kassa, wel onze berichten bewerken.
Dat scheelt weer onnodige posts.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door tenormin »

VioletPrue schreef:
tenormin schreef:sirtaki bedoel ik, sorry!
Welkom op de Radar site.
Hier kunnen we, in tegenstelling tot bij Vara Kassa, wel onze berichten bewerken.
Dat scheelt weer onnodige posts.
Kan daar ook met preview, maar hier moet ik het nog uitvogelen. Dat heb je met oude duivinnen. Maar TS, heb net inderdaad rentepunten zien staan op mijn ING, echt nooit van gehoord. Heb er een heleboel! Zo te zien werkt die site toch echt wel. Maar bedankt voor de tip!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:
VioletPrue schreef:
tenormin schreef:sirtaki bedoel ik, sorry!
Welkom op de Radar site.
Hier kunnen we, in tegenstelling tot bij Vara Kassa, wel onze berichten bewerken.
Dat scheelt weer onnodige posts.
Kan daar ook met preview, maar hier moet ik het nog uitvogelen. Dat heb je met oude duivinnen. Maar TS, heb net inderdaad rentepunten zien staan op mijn ING, echt nooit van gehoord. Heb er een heleboel! Zo te zien werkt die site toch echt wel. Maar bedankt voor de tip!
Bij uw eigen berichtjes staat naast de quoteknop rechtsboven een knop wijzig..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door tenormin »

Dank, Emmy75, weer wat geleerd.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: ING kan rentepunten niet inzien

Ongelezen bericht door mmichel »

Hanscn schreef:Hallo heb een betaalrekening bij ING. Spaar daar ook en krijg automaties rentepunten.
Kan sinds drie (!) maanden niet bij m'n saldo rentepunten, krijg dan een rare foutmelding. Heel veel mailtjes naar ING hierover gestuurt en ook getelefoneerd.
Laatste mail van hun: u is niet de enigste, is een technisch probleem bij ons, word eind deze maand opgelost.
Is mijn spaargeld eigenlijk nog wel veilig bij ING??!!

Ach die rentepunten zijn goed om uit te printen, dompel ze daarna in alcohol en steek er een barbecue mee aan. Dan doe je er nog wat mee.
Heb er onderhand 285.000, waarvan er weer wat vervallen zijn. En nog nooit iets mee kunnen doen. Behalve **** kopen dat met rentepunten en bijbetaling duurder is, dan hetzelfde product op het prijsniveau van de Bijenkorf!

Over onzinnige geldverslindende systemen gesproken! Gefeliciteerd ING.... heel goed bezig zo!

Gesloten