Ga maar eens bellen met ING en vragen of ik mijn geld voor dat Royaalpakket terug krijg... !!! Zal wel niet... :
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING pas geweigerd
ING pas geweigerd
op vacantie in duitsland is mijn ING pas, en die van mijn vrouw, ook ING, tot 3x geweigerd bij een pinbetaling. men zegt dat deze pas een werelddekking geeft... dus niet. moet ik hiervoor betalen??? voorheen met de postbankpas nooit problemen gehad( en dat was wel verder dan duitsland..)
Ga maar eens bellen met ING en vragen of ik mijn geld voor dat Royaalpakket terug krijg... !!! Zal wel niet... :
-
stofzuigertje
Re: ING pas geweigerd
Bij de www.triodos.nl heeft U een goedkopere pas en internet rekening en wel wereldwijd werkende dus niet alleen Europa.
DSB heeft in Europa goed maar elders wel eens problemen, en die is zelfs gratis....
en ik kreeg nog rente, maar die Triodos is dus tegen lage kosten (€13,75) een goed en goedkoop alternatief.
DSB heeft in Europa goed maar elders wel eens problemen, en die is zelfs gratis....
en ik kreeg nog rente, maar die Triodos is dus tegen lage kosten (€13,75) een goed en goedkoop alternatief.
Waarschijnlijk krijg je je geld inderdaad niet terug en als het goed is zijn de problemen opgelost. Tijdens mijn vakantie had ik er iig geen last van met verschillende passen.
Als dit reden genoeg is om op te zeggen dan kan je naar de dsb gratis, naar triodos of asn voor duurzaam, of naar rabo, abn, fortis voor ongeveer hetzelfde pakket/prijs.
Over iedere bank zijn voor en nadelen te vinden....
Als dit reden genoeg is om op te zeggen dan kan je naar de dsb gratis, naar triodos of asn voor duurzaam, of naar rabo, abn, fortis voor ongeveer hetzelfde pakket/prijs.
Over iedere bank zijn voor en nadelen te vinden....
-
stofzuigertje
Omdat deze voorlopig eerst er naast gebruikt zullen worden adviseerde ik een goedkope die maar €13,75 per jaar koste....
Gezien de mening van vele over de DSB groep, hoewel ik dit product als een van de weinige wel goed vind......
Daarom op 2e plaats gezet ondanks gratis en rente vergoeding mits je niet rood sta want dan zijn andere goedkoper!
Gezien de mening van vele over de DSB groep, hoewel ik dit product als een van de weinige wel goed vind......
Daarom op 2e plaats gezet ondanks gratis en rente vergoeding mits je niet rood sta want dan zijn andere goedkoper!