LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING pinpasproblemen in het buitenland

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door four-eyes »

Ik hoorde gisteren dat Nederlanders in Thailand geen geld kunnen pinnen met de nieuwe ING-pinpas. Die pinpassen zijn beveiligd tegen skimmen. Maar daardoor kun je in het buitenland geen geld meer uit de muur trekken. Ben vandaag bij de ING-bank geweest en heb gevraagd hoe het zit. Ik ga binnenkort zelf naar het buitenland en heb dit soort problemen liever niet. Tja, is heel vervelend, zei de mevrouw achter de balie. Ze weten er van bij de ING. Het speelt niet alleen in Thailand, maar ook in andere landen, zei ze. Er wordt aan gewerkt ...
Iedereen die een ouwe Postbank-pas heeft krijgt voor september dus een nieuwe ING-pinpas die niet werkt in het buitenland. Wat kun je HIER nou weer tegen doen?

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door Mk »

In verschillende landen met de nieuwe pas gepind, geen enkel probleem....

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door four-eyes »


warmar
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2008 13:55

Re: ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door warmar »

Ook ik heb problemen gehad met pinnen in buitenland.
Ik ben in Costa Rica wel 8 banken/pinautomaten afgeweest, voordat ik er een gevonden had waarbij ik (eindelijk) kon pinnen.
Dus Tip voor iedereen met een ING pas die wil pinnen in Costa Rica.
Ga pinnen bij de BAC bank!!

Beertje Colargol
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 mei 2009 16:34

Re: ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door Beertje Colargol »

Dus niet echt een probleem van ING, zou ik zo zeggen. Ze lopen blijkbaar alleen een beetje voor, maar hebben daardoor wel alles op tijd op orde. Of zie ik dat verkeerd?

Alleen is het inderdaad wel vervelend. als je in het buitenland geen geld op kan nemen. Overigens afgelopen week in Frankrijk en Luxemburg geen enkel probleem gehad hiermee.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: ING pinpasproblemen in het buitenland

Ongelezen bericht door MLF »

In zuid amerika, afrika, belgie, duitsland en engeland kun je niet pinnen met de nieuwe ING pas.
Gelukkig had ik in Peru een oude postbank pas die het nog wel deed.
Alle ING passen weigerden.

Gesloten