LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING
ING
Al jaren heb ik bij de ING, 2 rekeningen. Op beide rekeningen een kwartaalkrediet.
Begin 2012 per ongeluk de verkeerde rekening positief gezet, gevolg, kwartaalkrediet ingetrokken.
ING verlangde dat ik het bedrag even moest terugstorten, helaas heb ik die mogelijkheid niet. Afgespraak gemaakt met de ING om ook het andere kwartaalkrediet te beëindigen, rekeningen samen te voegen en maandelijkse € 300,- vanaf eind maart te betalen.
Eind maart 2012 keurig € 300,- voldaan.
Krijg ik op 15april 2012 een brief van de incasso afdeling van de ING, waarin men stelt dat ik binnen 1 week een bedrag van € 1.700,- dien te voldoen.
Aangezien ik een afspraak met de ING heb gemaakt, hedenochtend het 058 nummer gebelt, medwerker van de ING ontkent het bestaan van de gemaakte afspraak, ondanks het feit dat ik een bankafschrift heb waarop duidelijk staat dat het krediet van rekening 2 naar rekening 1 is overgemaakt ivm schuldsamenvoeging en dat ik eind maart € 300,- conform afspraak heb gestort.
ING medewerker wil schijnbaar niet luisteren naar hetgeen wat ik aandraag, blijft volhouden dat ik ongelijk heb en gooit uiteindelijk de haak erop.
Klant vriendelijkheid ten top!
Begin 2012 per ongeluk de verkeerde rekening positief gezet, gevolg, kwartaalkrediet ingetrokken.
ING verlangde dat ik het bedrag even moest terugstorten, helaas heb ik die mogelijkheid niet. Afgespraak gemaakt met de ING om ook het andere kwartaalkrediet te beëindigen, rekeningen samen te voegen en maandelijkse € 300,- vanaf eind maart te betalen.
Eind maart 2012 keurig € 300,- voldaan.
Krijg ik op 15april 2012 een brief van de incasso afdeling van de ING, waarin men stelt dat ik binnen 1 week een bedrag van € 1.700,- dien te voldoen.
Aangezien ik een afspraak met de ING heb gemaakt, hedenochtend het 058 nummer gebelt, medwerker van de ING ontkent het bestaan van de gemaakte afspraak, ondanks het feit dat ik een bankafschrift heb waarop duidelijk staat dat het krediet van rekening 2 naar rekening 1 is overgemaakt ivm schuldsamenvoeging en dat ik eind maart € 300,- conform afspraak heb gestort.
ING medewerker wil schijnbaar niet luisteren naar hetgeen wat ik aandraag, blijft volhouden dat ik ongelijk heb en gooit uiteindelijk de haak erop.
Klant vriendelijkheid ten top!
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
- Contacteer:
Re: ING
Ik las je bericht. Vervelend dat dit je zo is overkomen.
Graag wil ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik stuur je zo een privébericht om wat meer gegevens van je op te vragen.
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Graag wil ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik stuur je zo een privébericht om wat meer gegevens van je op te vragen.
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Re: ING
Hallo,
Ik heb net ook een medewerker van ING aan de telefoon gehad die ook maar even eenzijdig besloot het gesprek te beeindigen.
Mijn probleem is dat ik een artikel heb verkocht via Marktplaats. De "klant" heeft netjes het bedrag overgemaakt. Echter zag ik de volgende dag dat het bedrag 2 x was bijgeschreven op mijn rekening.
Ik heb het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort. Maar wat zie ik 2 dagen later: het teveel betaalde bedrag is teruggehaald. Zo maar...., zonder mijn toestemming.
Doordat ING een fout heeft gemaakt heb ik nu niets. De klantenservice kan niets voor mij doen behalve dan een klacht indienen. En als je daar geen genoegen mee neemt dan heb je gewoon pech. Doorverbinden met een chef is in 2012 niet mogelijk. En dan maar hopen dat ik binnen 2 werkdagen antwoord krijg. En dat ik, nog belangrijker, mijn geld terug krijg.
Wat ik het ergste vind is dat ING niet eens contact met mij opneemt mbt hun fout. Nee er wordt gewoon voorbijgegaan aan de klant. Het gaat in dit geval om en klein bedrag, maar als het om een groot bedrag gaat kan je hierdoor zelfs in de problemen komen. Maar ja dat interesseert de ING niet.
Klant ben je tegenwoordig niet meer zeker ook niet bij de ING.
Mvrgr een teleurgestelde ING-klant
Ik heb net ook een medewerker van ING aan de telefoon gehad die ook maar even eenzijdig besloot het gesprek te beeindigen.
Mijn probleem is dat ik een artikel heb verkocht via Marktplaats. De "klant" heeft netjes het bedrag overgemaakt. Echter zag ik de volgende dag dat het bedrag 2 x was bijgeschreven op mijn rekening.
Ik heb het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort. Maar wat zie ik 2 dagen later: het teveel betaalde bedrag is teruggehaald. Zo maar...., zonder mijn toestemming.
Doordat ING een fout heeft gemaakt heb ik nu niets. De klantenservice kan niets voor mij doen behalve dan een klacht indienen. En als je daar geen genoegen mee neemt dan heb je gewoon pech. Doorverbinden met een chef is in 2012 niet mogelijk. En dan maar hopen dat ik binnen 2 werkdagen antwoord krijg. En dat ik, nog belangrijker, mijn geld terug krijg.
Wat ik het ergste vind is dat ING niet eens contact met mij opneemt mbt hun fout. Nee er wordt gewoon voorbijgegaan aan de klant. Het gaat in dit geval om en klein bedrag, maar als het om een groot bedrag gaat kan je hierdoor zelfs in de problemen komen. Maar ja dat interesseert de ING niet.
Klant ben je tegenwoordig niet meer zeker ook niet bij de ING.
Mvrgr een teleurgestelde ING-klant
Re: ING
Het is maar de vraag of dit een fout is van ING of dat je de door de koper bent opgelicht. Deze truc gebeurt vaker: koper betaalt, verkoper stuurt de bestelling op, en de koper draait de betaling terug.gwen69 schreef: Mijn probleem is dat ik een artikel heb verkocht via Marktplaats. De "klant" heeft netjes het bedrag overgemaakt. Echter zag ik de volgende dag dat het bedrag 2 x was bijgeschreven op mijn rekening.
Ik heb het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort. Maar wat zie ik 2 dagen later: het teveel betaalde bedrag is teruggehaald. Zo maar...., zonder mijn toestemming.
Re: ING
Kan dat zo maar? Je maakt een bedrag over en daarna draai je de overboeking terug? Waar zit die optie bij mijning.nl? Ik ken alleen maar het terugdraaien van een automatische incasso.GJvdZ schreef:Het is maar de vraag of dit een fout is van ING of dat je de door de koper bent opgelicht. Deze truc gebeurt vaker: koper betaalt, verkoper stuurt de bestelling op, en de koper draait de betaling terug.
Re: ING
ingwebcareteam schreef:Ik las je bericht. Vervelend dat dit je zo is overkomen.
Graag wil ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik stuur je zo een privébericht om wat meer gegevens van je op te vragen.
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Beste Roy,
Behalve het feit dat je colleg's zo sociaal zijn om de hoorn op de haak te gooien, als men hun gelijk niet kan krijgen, zijn ze nog socialer om een aangetekende brief ( inmiddels 4 weken geleden) geheel niet te beantwoorden.
Nog even een kleur oranje van ING, maakt plaats voor Rood ( schaamte?)
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 05 nov 2009 07:49
- Contacteer:
Re: ING
Beste yeimi78,
Spijtig om te horen dat je niet naar wens bent geholpen. Ik raad je aan om de afdeling (waarvan je het telefoonnummer in een privebericht van me hebt ontvangen) te bellen. Mijn collega's kunnen je verder helpen.
Ook m.b.t. de niet ontvangen brief kunnen ze je informeren wat nu het beste is om te doen.
Vriendelijke groeten,
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Spijtig om te horen dat je niet naar wens bent geholpen. Ik raad je aan om de afdeling (waarvan je het telefoonnummer in een privebericht van me hebt ontvangen) te bellen. Mijn collega's kunnen je verder helpen.
Ook m.b.t. de niet ontvangen brief kunnen ze je informeren wat nu het beste is om te doen.
Vriendelijke groeten,
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Re: ING
Beste Vogels,vogels schreef:Nou zelf reageer je ook niet bepaald van de vlotte! Bovendien betwijfel ik dat de fout bij de ING ligt. Niemand kan een overboeking terug halen, zou wel erg makkelijk shoppen zijn.zijn ze nog socialer om een aangetekende brief ( inmiddels 4 weken geleden) geheel niet te beantwoorden.
Denk dat je te diep in het glaasje had gekeken of teveel jointjes had gerookt.
Uit je reactie maak ik op, dat begrijpend lezen niet tot je kwalificaties behoort.
Had je goed gelezen in deze topic, dan had je geweten dat in de door mij gestarte topic niet gaat over een overboeking.
Jammer dat je de plank volledig misslaat, wellicht zelf te diep in het glaasje gekeken of nog onder invloed van jointjes?
Re: ING
Beste Roy,ingwebcareteam schreef:Beste yeimi78,
Spijtig om te horen dat je niet naar wens bent geholpen. Ik raad je aan om de afdeling (waarvan je het telefoonnummer in een privebericht van me hebt ontvangen) te bellen. Mijn collega's kunnen je verder helpen.
Ook m.b.t. de niet ontvangen brief kunnen ze je informeren wat nu het beste is om te doen.
Vriendelijke groeten,
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Het lijkt mij sterk dat men de brief niet heeft ontvangen, deze is namelijk aangetekend ( met handtekening retour) verzonden.
En sindsdien blijft het erg stil vanuit Leeuwarden
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: 29 okt 2011 17:45
Re: ING
Volgens mij zegt ROY dat je je PM even moet checken om tot een oplossing te komen, het zou dan wel zo netjes zijn als je dan even stopt met hier negatieve berichten te posten in dit topic, tenzij de PM niet heft bijgedragen tot een oplossing.yeimi78 schreef:Beste Roy,ingwebcareteam schreef:Beste yeimi78,
Spijtig om te horen dat je niet naar wens bent geholpen. Ik raad je aan om de afdeling (waarvan je het telefoonnummer in een privebericht van me hebt ontvangen) te bellen. Mijn collega's kunnen je verder helpen.
Ook m.b.t. de niet ontvangen brief kunnen ze je informeren wat nu het beste is om te doen.
Vriendelijke groeten,
Roy
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare
Het lijkt mij sterk dat men de brief niet heeft ontvangen, deze is namelijk aangetekend ( met handtekening retour) verzonden.
En sindsdien blijft het erg stil vanuit Leeuwarden