LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetbankieren

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
luluthomasse
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2007 18:26

internetbankieren

Ongelezen bericht door luluthomasse »

Ik internetbankier bij de ING, helaas is het niet mogelijk bij de rekeningoverzichten om te sorteren op bedrag,betaling aan, af of bij, etc. wat bijv. bij ABN AMRO en de Postbank wel mogelijk is. Ik heb de ING hier al diverse keren op gewezen, het zou veel klantvriendelijker zijn temeer daar hun eigen Postbank wel heel veel mogelijkheden heeft om te sorteren, zeker met belastingaangifte straks zou het heel handig zijn. Bijv. alle hypotheekrente bedragen, alle zorgkosten etc.
Nu moet je net zo als bij je papierenbankafschrift alle posten van het hele jaar per regel doorlopen.

old no.7
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:52

Re: internetbankieren

Ongelezen bericht door old no.7 »

Ik bankier ook bij de ING en ik vind het internetbankieren ook wat simpel van opzet. Het lijkt wel of ING er niet al te veel geld in heeft willen steken. Verder werkt het wel dus wat mij betreft geen klachten. Kun je niet bepaalde gegevens downloaden zodat je ze zelf kunt bewerken in bijv.Excel?.
Ik heb er eigenlijk nooit opgelet of dit mogelijk is.
Ik krijg toch wel van de hypotheekverstrekker een jaaropgave.
Maar voor ziektekosten kan het inderdaad handig zijn.

Ik heb het even uitgeprobeerd maar je kunt dus makkelijk overzichten van bijvoorbeeld een jaar exporteren als CVS bestand en dan deze naar hartelust verder sorteren e.d. in Excel. Een beetje omslachtig maar het werkt.......

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: internetbankieren

Ongelezen bericht door Sjors_B »

download bij http://www.orov.nl/ offline overzicht , werkt perfect en is geheel gratis.

Gesloten