LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht ASN bank
Klacht ASN bank
Ik lees dat mensen klachten hebben over een aantal banken,
zelf heb ik een klacht over ASN bank
en ik wil mijn eigen verhaal kwijt.
Laaste week was Ik flink geschrokken toen ik de e-mail kreeg van een instelling
dat ze binnenkort een fiks bedrag van mijn rekening gaat afschrijven.
Ik vond dat vreemd en nagevraagd. Het bleek om een "foutje" gaan.
Maar de instelling kon de opdracht niet meer terugdraaien.
De instelling vertelde dat het niet een groot probleem is,
Omdat ik niet genoeg saldo op mijn rekening staat, zou incasso automatisch worden geannuleerd.
Toen ik ASN bank op de hoogte bracht , zei de medewerker dat
bij ASN bank zulke incasso wordt gewoon verwerkt.
Mijn rekening komt dan op rood te staan en ik moet 10% rente betalen
zolang als ASN bank de geld niet terug krijgt.
Ik vond dat vreemd en vroeg naar de reden
ASN bank vertelde dat zij streven naar een "soepel" geldverkeer.
Vandaar wordt iedere incasso opdracht uitgevoerd,
ook als er niet genoeg geld op de rekening staat
ook als klant van tevoren ASN bank op de hoogte brengt dat het om een "foutje" gaat van een derde.
De medewerker zei ook dat zulke gevallen zijn in hun "heilige" voorwaarden opgenomen
en ik zou da hebben ondertekend
dus maar dokken!
Ik ben erg kwaad geworden en ik kan het maar moeilijk accepteren
"Is het niet gevaarlijk om klanten te zijn bij ASN bank?
Waarom beweren ze dat ze duurzaam bankieren
en werken aan beter toekomst, zit ik niet erbij?
Zoiets kan iedereen voorkomen, en als je da geld niet heb.
dan moet je ook nog 10% rente betalen!"
deze gedachten ging maar keer op keer door mijn hoofd heen...
enfin
Mischien stel ik me aan door hier komen te zeuren over ASN bank,
Waarschijnlijk is het een hele goeie bank.
Waarschijnlijk ben ik hooguit een paar tientjes kwijt
en mijn rekening komt dan rood te staan voor enkele weken.
Maar iedere cent telt als jij geen inkomens hebt en ik ben lang tijd werkloos.
Het is erg vervelend en vernederend
Ik hoop dat dit niemand overkomt.
en ik wil mijn eigen verhaal kwijt.
Laaste week was Ik flink geschrokken toen ik de e-mail kreeg van een instelling
dat ze binnenkort een fiks bedrag van mijn rekening gaat afschrijven.
Ik vond dat vreemd en nagevraagd. Het bleek om een "foutje" gaan.
Maar de instelling kon de opdracht niet meer terugdraaien.
De instelling vertelde dat het niet een groot probleem is,
Omdat ik niet genoeg saldo op mijn rekening staat, zou incasso automatisch worden geannuleerd.
Toen ik ASN bank op de hoogte bracht , zei de medewerker dat
bij ASN bank zulke incasso wordt gewoon verwerkt.
Mijn rekening komt dan op rood te staan en ik moet 10% rente betalen
zolang als ASN bank de geld niet terug krijgt.
Ik vond dat vreemd en vroeg naar de reden
ASN bank vertelde dat zij streven naar een "soepel" geldverkeer.
Vandaar wordt iedere incasso opdracht uitgevoerd,
ook als er niet genoeg geld op de rekening staat
ook als klant van tevoren ASN bank op de hoogte brengt dat het om een "foutje" gaat van een derde.
De medewerker zei ook dat zulke gevallen zijn in hun "heilige" voorwaarden opgenomen
en ik zou da hebben ondertekend
dus maar dokken!
Ik ben erg kwaad geworden en ik kan het maar moeilijk accepteren
"Is het niet gevaarlijk om klanten te zijn bij ASN bank?
Waarom beweren ze dat ze duurzaam bankieren
en werken aan beter toekomst, zit ik niet erbij?
Zoiets kan iedereen voorkomen, en als je da geld niet heb.
dan moet je ook nog 10% rente betalen!"
deze gedachten ging maar keer op keer door mijn hoofd heen...
enfin
Mischien stel ik me aan door hier komen te zeuren over ASN bank,
Waarschijnlijk is het een hele goeie bank.
Waarschijnlijk ben ik hooguit een paar tientjes kwijt
en mijn rekening komt dan rood te staan voor enkele weken.
Maar iedere cent telt als jij geen inkomens hebt en ik ben lang tijd werkloos.
Het is erg vervelend en vernederend
Ik hoop dat dit niemand overkomt.
Re: Klacht ASN bank
Je kunt hun rekening nummer laten blokkeren dus dan word er niets afgeschreven en geweigerd....
Dus meld dat nummer van die foute firma en ook de ASN zal dit invoeren en levenslang zullen ze alle pogingen tot betalen weigeren....
Dus bel eens en vraag om blokkade van hun rekening nummer...
Dit geld voor elke bank dus ook ASN...
Dus meld dat nummer van die foute firma en ook de ASN zal dit invoeren en levenslang zullen ze alle pogingen tot betalen weigeren....
Dus bel eens en vraag om blokkade van hun rekening nummer...
Dit geld voor elke bank dus ook ASN...
-
We begrijpen dat dit een lastige situatie is en vinden het vervelend dat het zo is gelopen.
Wanneer je na een incasso in het rood staat en daar geen krediet(limiet) voor hebt, wordt de incasso automatisch binnen vijf werkdagen teruggedraaid. Wat jammer dat de opdrachtgever de opdracht niet intrekt. Via de opdrachtgever kan je navragen met welk rekeningnummer zij incasseren. Als je dit weet, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een incassoblokkade.
Je kan de informatie en je persoonlijke gegevens mailen naar [email protected]. We helpen je dan graag verder.
Wanneer je na een incasso in het rood staat en daar geen krediet(limiet) voor hebt, wordt de incasso automatisch binnen vijf werkdagen teruggedraaid. Wat jammer dat de opdrachtgever de opdracht niet intrekt. Via de opdrachtgever kan je navragen met welk rekeningnummer zij incasseren. Als je dit weet, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een incassoblokkade.
Je kan de informatie en je persoonlijke gegevens mailen naar [email protected]. We helpen je dan graag verder.
Mooi he? Echt geen enkele verantwoording of compassie te vinden. Waar is ook alweer de sociale verantwoordelijkheid van de banken gebleven? oh ja...in de shredder. Ze gaan gewoon door waar ze mee bezig waren. Oplichters zijn het, oplichters blijven het.Webcare ASN Bank schreef:... kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een incassoblokkade...
Een onterechte incasso is binnen bepaalde tijd terug te draaien en voor vooraf blokkeren moeten ze wel hun rekening weten dus niets mis met ASN...
Prima snelle reactie trouwens en de rood stand word meestal ook vergoed in dit soort gevallen mits je het binnen redelijke tijd melden en niet te lang wacht.
Prima snelle reactie trouwens en de rood stand word meestal ook vergoed in dit soort gevallen mits je het binnen redelijke tijd melden en niet te lang wacht.
-
We leggen dit graag uit. We kunnen op voorhand niet garanderen dat we de incasso kunnen blokkeren. Er zijn namelijk incasso's die niet blokker- of storneerbaar zijn. Daarnaast hebben we het rekeningnummer van de incassant nodig. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is is en helpen graag, binnen onze mogelijkheden.Prolix schreef:Webcare ASN Bank schreef:... kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een incassoblokkade...
@J@School: Je kan de informatie en je persoonlijke gegevens mailen naar [email protected]. We bekijken dan hoe we je kunnen helpen.
"Webcare ASN bank" <- It's a fake !
1)Account is binnen 24 uur aangemaakt na mijn post.
2)Vroeg personelijke informaties op te sturen op een publieke forum van een derder partij.
3)Heb al eerder gecommuniceerd met ASN bank via mail op hun website, tot nu nog geen reactie.
wijziging: 30-12-2013: waarom is de link van "webcare ASN bank" nog steeds niet verwijdereerd?
Pas op voor " bank" die op een website van een derde partij
mensen vragen emails met details naar hen te sturen!
Kans is groot dat ze criminelen zijn
en geloven niet wat "webcare ASNbank" hier zegt.
Het is een crimineel of een troll.
" Kan niets aan doen" Dat blijft de officiële standpunt van ASN bank .
en in werkelijkheid onderneemt ASN bank ook niets.
Inmiddels is het geld al weggeschreven .
Waarschijnlijk hoor ik nog wat van ASN bank ( de echte , niet da nepp "webcare")
maar alle adviezen hierna zijn nutteloos en zullen worden alleen ingezet als smoesjes door ASN bank.
Als ASN bank werklijk een goeie bank is , waarom vertelde ASN bank mij niet eerder toen ik ze
opbellen en keer op keer om hulp vraag? Ze blijven maar zeggen dat ze niets kan doen en betaalt maar
de 10% rente als de rekening rood komt te staan.
Het is nog steeds onduidelijk wat ik kan doen om in de toekomst om soortgelijks situaties te
voorkomen bij ASN bank of een andere bank. Uit mijn communicaties met "echt ASN bank" , lijkt het op
dat ze het niet gaan veranderen of hun klanten beter advies geven.
Ik heb het gevoel dat ASn bank maar niet veel doen voor hun klanten.
Ze zijn net als andere bank. Mischien nog erger -> een geldwolf in schaapkleren.
Kon ik ASN bank maar een gouden eikel geven.
En iemand alstublieft de neppe ASNbank blokkeren/verwijderen uit de forum
Volgens mij wil dat "webcare Asnbank" via mijn post persoonlijkegegevens van mij en de anderen
verzamelen voor duistere doeleinden.
Ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
Als iemand daar wat kan doen ... alstublieft
Snel acties graag...
2)Vroeg personelijke informaties op te sturen op een publieke forum van een derder partij.
3)Heb al eerder gecommuniceerd met ASN bank via mail op hun website, tot nu nog geen reactie.
wijziging: 30-12-2013: waarom is de link van "webcare ASN bank" nog steeds niet verwijdereerd?
Waarschijnlijk hoor ik nog wat van ASN bank ( de echte , niet da nepp "webcare")
maar alle adviezen hierna zijn nutteloos en zullen worden alleen ingezet als smoesjes door ASN bank.
Als ASN bank werklijk een goeie bank is , waarom vertelde ASN bank mij niet eerder toen ik ze
opbellen en keer op keer om hulp vraag? Ze blijven maar zeggen dat ze niets kan doen en betaalt maar
Het is nog steeds onduidelijk wat ik kan doen om in de toekomst om soortgelijks situaties te
voorkomen bij ASN bank of een andere bank. Uit mijn communicaties met "echt ASN bank" , lijkt het op
Ze zijn net als andere bank. Mischien nog erger -> een geldwolf in schaapkleren.
Volgens mij wil dat "webcare Asnbank" via mijn post persoonlijkegegevens van mij en de anderen
Snel acties graag...
-
Het e-mailadres eindigt op @asnbank.nl, en het toeval wil dat de website van de ASN Bank www.asnbank.nl is. Het is dus geen crimineel die op je gegevens uit is. Maar ik zou zeggen: bij twijfel, grijp de telefoon en bel i.p.v. mail: http://www.asnbank.nl/index.asp?nid=9429 (0800-0380)J@school schreef:"Webcare ASN bank" <- It's a fake !
Snel acties graag...
Ik had eerder meerder keren contact opgenomen met ASN bank , per email en telefoon.
Nog steeds geen schriftelijk reacties op mijn email.
Het is absurd dat ASN bank na de avond dat ik heb geklaagd op dit forum
meteen hier een account opent terwijl tot nu
nog niet heeft gereageerd op mijn ouwe email.
Geen klantservice maar wel een webcare service?
per telefoon kreeg ik eerst te horen van ASN bank
dat ik de geld kon storneren maar wel 10% rente betalen
toen geld weg was, kreeg ik van ASN bank te horen
dat ik de geld niet kon storneren.
ik snap hier echt niets meer van.
Echt Kafka-achtig situatie.
Nog steeds geen schriftelijk reacties op mijn email.
Het is absurd dat ASN bank na de avond dat ik heb geklaagd op dit forum
meteen hier een account opent terwijl tot nu
nog niet heeft gereageerd op mijn ouwe email.
Geen klantservice maar wel een webcare service?
per telefoon kreeg ik eerst te horen van ASN bank
dat ik de geld kon storneren maar wel 10% rente betalen
toen geld weg was, kreeg ik van ASN bank te horen
dat ik de geld niet kon storneren.
ik snap hier echt niets meer van.
Echt Kafka-achtig situatie.
Elke ASN medewerker mag een mail adres maken om dit op te lossen....
Er zijn vele forums en een bestaande klant die een mail stuurde of belde dat op het Tros Radar forum er nu iets staat mogen ze zich aanmelden.
Er zijn zoveel forums en bij ASN relatief weinig klachten dat een vers account mogelijk is.
Het is voor meerdere forums in gebruik....
Er zijn vele forums en een bestaande klant die een mail stuurde of belde dat op het Tros Radar forum er nu iets staat mogen ze zich aanmelden.
Er zijn zoveel forums en bij ASN relatief weinig klachten dat een vers account mogelijk is.
Het is voor meerdere forums in gebruik....
Ik heb er weinig vertrouw in, stof zuigertje,
vaak kom ik dan in zo’n phising site of geef ik data aan derde partij
Online dingen worden mij al te gevaarlijk.
Er lijkt op dat politie er iets aan doen, dat gebeurt ook niet echt.
Alles lijken zo te zijn totdat jij aangifte gaat doen.
Trouwens heb ik nooit meer iets van ASN bank gehoord.
Ze doen net alsof niets aan de hand is.
Net zoals andere banken is ASN bank gewoon geldwolf
Liever te veel afpakken dan te weinig
Toch blijft ASN bank dure dikke brieven opsturen
om diverse financiële producten aan te smeren.
Als zij dat niet had gedaan,
in plaats van verspilling aan postzegels en dure papier
Gewoon da incorrecte ingehouden rente terug aan mij had gegeven
dan was dit al lang keurig afgehandeld.
vaak kom ik dan in zo’n phising site of geef ik data aan derde partij
Online dingen worden mij al te gevaarlijk.
Er lijkt op dat politie er iets aan doen, dat gebeurt ook niet echt.
Alles lijken zo te zijn totdat jij aangifte gaat doen.
Trouwens heb ik nooit meer iets van ASN bank gehoord.
Ze doen net alsof niets aan de hand is.
Net zoals andere banken is ASN bank gewoon geldwolf
Liever te veel afpakken dan te weinig
Toch blijft ASN bank dure dikke brieven opsturen
om diverse financiële producten aan te smeren.
Als zij dat niet had gedaan,
in plaats van verspilling aan postzegels en dure papier
Gewoon da incorrecte ingehouden rente terug aan mij had gegeven
dan was dit al lang keurig afgehandeld.
Als je wel het bedrag maar niet de boete rente terug kreeg moet je dat bij de veroorzaker verhalen, eventueel via de ASN bank die zowel per telefoon als Email goed bereikbaar is.
Wel een beetje laat, na 1 jaar maar het kan nog.
Wel een beetje laat, na 1 jaar maar het kan nog.
Ik ook: de ASN profileert zichzelf als een 'groene bank'.J@school schreef:Ik lees dat mensen klachten hebben over een aantal banken,
Ik krijg echter nog steeds allemaal bladen toegestuurd, verpakt in cellofaan. Een 'groene bank' zou toch moeten weten dat je die rommel die niemand leest niet moet toesturen en al helemaal niet verpakt in plastic. ASN is faal!
Wat een onzin verhalen. Een onderwerp van bijna een jaar geleden waarbij de auteur klaagt over de ASN Bank terwijl die bij de incasseerder moet zijn. Je moet de verantwoordelijkheid bij de veroorzaker van de problemen neerleggen en nergens anders.
Het magazine van de ASN Bank is verpakt in biologisch afbreekbaar plastic. En je kunt je afmelden voor de papieren versie en abonneren op de digitale uitgave.
Ik lees 'die rommel die niemand leest' altijd met veel interesse. Moet je ook eens doen, je kunt er een hoop van opsteken.
Het magazine van de ASN Bank is verpakt in biologisch afbreekbaar plastic. En je kunt je afmelden voor de papieren versie en abonneren op de digitale uitgave.
Ik lees 'die rommel die niemand leest' altijd met veel interesse. Moet je ook eens doen, je kunt er een hoop van opsteken.
LOL Klaas Jan. Mensen bankieren wel bij ASN, maar weten niet waar de bank voor staat. Ik vind je post echt geweldig. . Ik lees het Magazine (digitaal uiteraard) van ASN bank met veel plezier.Klaas Jan schreef:Wat een onzin verhalen. Een onderwerp van bijna een jaar geleden waarbij de auteur klaagt over de ASN Bank terwijl die bij de incasseerder moet zijn. Je moet de verantwoordelijkheid bij de veroorzaker van de problemen neerleggen en nergens anders.
Als ik als trouwe klant met 3 rekeningen thuis iets lees en hun een tip geef....
Ze reageren dan wel....
En hoewel de moeder SNS Reaal minder goed is, het is toch een aparte organisatie, hoewel ze ook overeenkomsten hebben zoals nog rente over betaalrekening.....
Ik ben tevreden en dat ze snel een naam aanmaken, als je zo weinig klager hebt kan dat!
En ik lees nergens dat de vragensteller duidelijk was in zijn/haar vraag...
Vaak ontbreken gegevens en dan gaat het fout.
Bellen is leuk en snel maar mailen is vaak betrouwbaarder, dan kun je rustig iets uitzoeken als je tijd hebt en gaat het meestal wel in 1x goed.
Een tevreden klant met nog 2 huisgenoten...
Ze reageren dan wel....
En hoewel de moeder SNS Reaal minder goed is, het is toch een aparte organisatie, hoewel ze ook overeenkomsten hebben zoals nog rente over betaalrekening.....
Ik ben tevreden en dat ze snel een naam aanmaken, als je zo weinig klager hebt kan dat!
En ik lees nergens dat de vragensteller duidelijk was in zijn/haar vraag...
Vaak ontbreken gegevens en dan gaat het fout.
Bellen is leuk en snel maar mailen is vaak betrouwbaarder, dan kun je rustig iets uitzoeken als je tijd hebt en gaat het meestal wel in 1x goed.
Een tevreden klant met nog 2 huisgenoten...
Grow up. Een bank is een commercieele instelling, geen therapeut.Prolix schreef:Mooi he? Echt geen enkele verantwoording of compassie te vinden. Waar is ook alweer de sociale verantwoordelijkheid van de banken gebleven? oh ja...in de shredder. Ze gaan gewoon door waar ze mee bezig waren. Oplichters zijn het, oplichters blijven het.Webcare ASN Bank schreef:... kunnen we de mogelijkheden bekijken voor een incassoblokkade...