| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Bank
Klacht Bank
Klacht opgelost! Sluiten graag!
Laatst gewijzigd door Claireh op 14 okt 2013 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
vergeetsteedsmeerIII
Re: Klacht Bank
Voordat u het hogerop zoekt kunt u het beste uw klacht in een aangetekende brief motiveren.
Overigens is er geen geschillencommissie banken. En aangezien de rabobank geen staatsbank is kunt u ook niet terecht bij de ombudsman. Dat zou dan een civiele procedure moeten worden.
Overigens is er geen geschillencommissie banken. En aangezien de rabobank geen staatsbank is kunt u ook niet terecht bij de ombudsman. Dat zou dan een civiele procedure moeten worden.
Misschien kunt u eens contact opnemen met een van deze advocaten. http://www.rechtswinkel.es
Ietwat moeilijk te lezen site, is kennelijk kortgeleden wat veranderd.
Ietwat moeilijk te lezen site, is kennelijk kortgeleden wat veranderd.
Zag nu pas dat het al is opgelost.
Een klacht gepost om 11.16 die een uurtje later al is opgelost? Dan vraag ik me af of hoe erg die klacht dan was.
Was in ieder geval niet "door één van ons" opgelost. Haha, zat net te typen om adres van een Rechtswinkel door te geven en floeps...weg was het. Fijn toch, voor haar dan?GJvdZ schreef:Een klacht gepost om 11.16 die een uurtje later al is opgelost? Dan vraag ik me af of hoe erg die klacht dan was.