Volgens mij staat er toch heel duidelijk dat dat van toepassing is op alles wat niet MijnING is. Voor TIM kan dat 2 dingen betekenen; of het wordt onderdeel van Mijn ING, of ze passen de voorwaarden aan... (overigens vraag ik me af of ING de cashflow software verkoopt?)nicolaasbeets schreef:Citaat van de ING website (de link die in deze topic genoemd wordt)
Ook bij de zogenaamde gratis digitale huishoudboekjes op internet, zoals cashflow online cashflow.nl moet je je gebruikersnaam en wachtwoord van mijning.nl plaatsen om de gegevens in te laden. ING is erg onduidelijk of dit soort services ook onder de genoemde soort bedrijven valt. ING zegt dus op hun site geen overeenkomst met commerciele bedrijven zoals Cashflow te hebben, maar ze verkopen wel de pc-software van Cashflow. Vreemd. Bovendien is onduidelijk of bovenstaande ook geldt voor andere digitale huishoudboekjes waar je ook je gebruikersnaam en wachtwoord van ING moet achterlaten. ING´s eigen TIM wat ze dit jaar lanceren is dus eigenlijk in strijd met hun eigen regels. Opmerkelijk. Misschien zou dat webcareteammeneertje dat eens uit willen leggen. Is bovenstaande citaat van de ing-website wel of niet van toepassing op de Digitale online huishoudboekjes zoals cashflow.nl en dus ook straks op TIM of nietEr zijn bedrijven actief op internet die uw betaling voor aankopen op internet via hun eigen website geleiden. Daarbij wordt u gevraagd uw gebruikersnaam en wachtwoord op de site van het bedrijf in te vullen zonder dat u doorgestuurd wordt naar Mijn ING. Doe dit nooit. De ING kan de veiligheid van uw gegevens niet garanderen als u uw gebruikersnaam en wachtwoord achterlaat op andere sites dan Mijn ING. Op basis van artikel 2.5 Voorwaarden Mijn ING is dit ook niet toegestaan en deze bedrijven hebben hiervoor geen overeenkomst met ING afgesloten. Voor eventuele schade die hieruit voortvloeit kan de ING op grond van artikel 5.5 Voorwaarden Mijn ING niet aansprakelijk worden gesteld.
En nee; ik ben geen webcareteammeneertje, maar ik vraag me af waarom je zo denigrerend doet over mensen en bedrijven die de moeite nemen om op dit soort fora te kijken welke klachten er zijn en daarmee aan de slag te gaan.