LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kopen met kredietkaart via internet

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
peterz40

kopen met kredietkaart via internet

Ongelezen bericht door peterz40 »

Hallo heb mij een jar geleden ingeschreven bij een site op het internet. Nu heb ik geprobeert mijn lidmaatschap stop te zetten via het schrijven naar de maatschappij die het geld voor deze site int. Daar werd me verteld dat ik binnen 48 berricht terug zou krijgen maar niet dus en nog steeds lid. Heb ze inmiddels 5 keer aangeschreven en nog steeds nooit iets terug gehoord. De maatschappij waar het om gaat is iBillCS.com. Deze int dus het geld via mijn kredietkaart. Zijn er mensen die ook problemen hebben met deze maatschappij iBillCS.com? Heeft er misschien iemand een oplossing? Bij voorbaat dank.

imeeler

Re: kopen met kredietkaart via internet

Ongelezen bericht door imeeler »

het stopzetten van zo''n abonnement is meestal heel simpel. op de site waarop je geabonneerd bent staat meestal een link waarmee je informatie kunt vragen over de stand van zaken, maar je abonnement ook mee kunt beeindigen. Simpelweg creditcard nummer en log in gegevens ingeven en klaar is kees. De abonnement op sites worden meestal electronisch aan - en afgemeld. Daar komt geen mens aan te pas. Ik heb al meerdere abonnementen op sites gehad en die welke ik beeindigd heb ging allemaal op deze manier. fluitje van een cent...

Gesloten