Heel leuk als je iets duurs wilt aanschaffen en je hebt het geld op het moment even niet dat je dat dan via prime-line kunt doen.
Alleen let op als je ergens een lening wilt afsluiten,terwijl je alles al hebt afbetaald.
Ik heb dit meegemaakt,alles was al afbetaald,maar toen ik ergens een lening wilde aanvragen,kreeg ik het niet omdat ik volgens het BKR geregistreerd stond met 2 schulden.
Dit was nog steeds die afbetaling en een krediet bij prime-line tot een bedrag van 1250.- waar ik nooit om gevraagd heb.
Prime-line gebeld dat men dit even moest oplossen bij BKR,wat men ook gedaan heeft.
Maar als ik niet had geinformeerd voor een lening,was ik hier ook niet achter gekomen.
Het zou fijn zijn dat als alles is betaald dat prime-line je automatisch afmeld bij het BKR.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopen via Prime-line
Re: Kopen via Prime-line
klopt, je moet ze altijd gelijk na afbetaling om een bevestiging te vragen van betaling en gelijk vragen of ze je bij BKR willen afmelden. Heb dit van de week nog gedaan en hebben keurig een brief gestuurd dat alles in orde is gemaakt.
Ja ik heb die brief inmiddels ook wel,maar waarom moet je daarom vragen?
Dit hoort men toch uit zichzelf te doen?
Niet bepaald klantvriendelijk lijkt mij.
Dit hoort men toch uit zichzelf te doen?
Niet bepaald klantvriendelijk lijkt mij.
-
Helaas weten de mensen nog niet dat je nooooooit met Primeline in zee moet gaan.