| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] krediet ondanks bkr notering???
-
blackbird0625
krediet ondanks bkr notering???
Wie kan mij een bank noemen die met ons in zee wil gaan ondanks herstelde bkr-notering, achter de noteringen (2) zit een goed, betrouwbaar en eerlijk verhaal.
Re: krediet ondanks bkr notering???
En dan zeker later beschuldigd worden van uitlokking of medeplichtigheid.
-
particulier
Welke banken heb je al geprobeerd?
-
esther-ruth
Een beetje overdreven, vind je niet jan? 
Misschien wel, maar er zijn mensen die vragen om moeilijkheden in de nabije toekomst, en dan zijn ze vaak niet te beroerd om te klagen van,"er is ook niemand geweest die ons gewaarschuwd heeft" Zachte heelmeesters geven vaak stinkende wonden.esther-ruth
Geplaatst op 14 Mrt 2006 19:05 door esther-ruth
Een beetje overdreven, vind je niet jan? Rolling Eyes
-
esther-ruth
Ik ben helemaal met je eens over de zachte heel meesters, maar het is niet wat je zegt maar hoe je het zegt.
Iedereen kan hard zijn, maar niet iedereen kan direct zijn maar toch niet kwetsend zijn.
En er is een verschil tussen hard en direct.
Direct zijn op een manier dat je een ander de waarheid vertel zodat hij/zij van zijn/haar fouten kan leren.
En dat doet zeker pijn voor die persoon maar hij behoud zijn waardigheid.
Beter de wonden van een vriend dan de kus van een vijand.
Er is een dunne lijn tussen direct zijn en gewoon weg onbeschoft zijn en dat ben je ook met mij eens of niet?
Als je hard wil zijn dan moet je wel een hele goede reden ervoor hebben!.
Anders gewoon normaal doen.
Ik ben graag ook direct hoor, dan weten mensen wat ze aan je hebben.
Zeg ik iets zodat iemand iets kan leren? Is de persoon wijzer geworden na het gesprek?
Of heb ik de persoon alleen maar afgekraakt en in de grond gestampt terwijl hij juist om hulp vraagt!.Denk hierover na!!!!!
Iedereen kan hard zijn, maar niet iedereen kan direct zijn maar toch niet kwetsend zijn.
En er is een verschil tussen hard en direct.
Direct zijn op een manier dat je een ander de waarheid vertel zodat hij/zij van zijn/haar fouten kan leren.
En dat doet zeker pijn voor die persoon maar hij behoud zijn waardigheid.
Beter de wonden van een vriend dan de kus van een vijand.
Er is een dunne lijn tussen direct zijn en gewoon weg onbeschoft zijn en dat ben je ook met mij eens of niet?
Als je hard wil zijn dan moet je wel een hele goede reden ervoor hebben!.
Anders gewoon normaal doen.
Ik ben graag ook direct hoor, dan weten mensen wat ze aan je hebben.
Zeg ik iets zodat iemand iets kan leren? Is de persoon wijzer geworden na het gesprek?
Of heb ik de persoon alleen maar afgekraakt en in de grond gestampt terwijl hij juist om hulp vraagt!.Denk hierover na!!!!!
Laatst gewijzigd door esther-ruth op 15 mar 2006 00:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
blackbird0625
Neem mij vooral niet kwalijk Jan dat ik deze vraag op deze site heb geplaatst maar snap niet wat jij met jou vraagstelling wil bereiken.
Ik ben door mijn ex-partner 6 jaar lang bestookt met rechtzaken aangezien zij zichzelf elk jaar als goed voornemen had meegegeven dat mijn poten tot onder mijn nek geamputeerd diende te worden, helaas is dat gedeeltelijk gelukt want na de zoveelste rechtzaak besloot de rechtbank de parner-alimentatie met terugwerkende kracht te verhogen met 300 euro maal 16 mnd .
Na heel veel voorstellen richting haar mbt betalings regelingen stond er binnen 5 dgn een deurwaarde op mijn stoep die maar voor het gemak direct loonbeslag had gelegd, nu zal zelf jij kunnen begrijpen dat ik financieel in de knel kwam want ipv 2300 euro moest ik het doe met 700 euro.
De coderingen zijn opgelopen bij postorder bedrijven en zijn hersteld en afgelost maar helaas word ik nu door alles en iedereen afgewezen en voel ik mij knap gebrandmerkt.
Mijn vraag was gericht aan mensen die dit alles een beetje zouden kunnen begrijpen en die mogelijk een bank wisten die mij mogelijk zou kunnen helpen.
M.v.groet
Ik ben door mijn ex-partner 6 jaar lang bestookt met rechtzaken aangezien zij zichzelf elk jaar als goed voornemen had meegegeven dat mijn poten tot onder mijn nek geamputeerd diende te worden, helaas is dat gedeeltelijk gelukt want na de zoveelste rechtzaak besloot de rechtbank de parner-alimentatie met terugwerkende kracht te verhogen met 300 euro maal 16 mnd .
Na heel veel voorstellen richting haar mbt betalings regelingen stond er binnen 5 dgn een deurwaarde op mijn stoep die maar voor het gemak direct loonbeslag had gelegd, nu zal zelf jij kunnen begrijpen dat ik financieel in de knel kwam want ipv 2300 euro moest ik het doe met 700 euro.
De coderingen zijn opgelopen bij postorder bedrijven en zijn hersteld en afgelost maar helaas word ik nu door alles en iedereen afgewezen en voel ik mij knap gebrandmerkt.
Mijn vraag was gericht aan mensen die dit alles een beetje zouden kunnen begrijpen en die mogelijk een bank wisten die mij mogelijk zou kunnen helpen.
M.v.groet
Deze bank is er niet, dat weet u ook wel, u kan alleen maar in zee gaan met een louche financier. Die neemt het niet zo nauw, maar vraagt een woekerrente, verhalen over exen die de zaak belazeren hebben de banken al zo vaak gehoord, en nemen die meestal niet meer serieus. Dat is mijn mening, en daar zul je het mee moeten doen.
-
blackbird0625
Luister Jan, ik zit hier niet te wachten op jou zeikerige reactie nogmaals ik heb totaal geen schuld en gezamelijk hebben wij een inkomen van netto 3600 euro mag ik dan iemand zijn ervaringen vragen met het zelfde probleem! jou mening die jij hier uitspreekt is redelijk zielig te noemen, en jou stelling dat de banken het hebben gehad met de verhalen over ex-partners is denk ik van het trieste gehalte wat jou vrouw bij haar vriendinnen ophangt (jan kan alleen maar rechtdoor en weet totaal niet waar hij mee bezig is!!)
Daar zul je het mee moeten doen rijdende rechter!!!!
Daar zul je het mee moeten doen rijdende rechter!!!!
Blackbird, je toetert nou wel hoog van de toren, maar er is geen enkele normale bank die je ook maar 1 euro zou willen lenen zonder onderpand. Je veroordeling door de rechter en BKR registratie staat dit in de weg. Uitspraak is gedaan door de onafhankelijke rechter, daar wordt door de bank meer waarde aangehecht dan zielige verhalen van mensen die zich in het verleden niet als een betrouwbare partner hebben laten zien. Een BKR registratie krijg je alleen maar na meerdere aanmaningen, daar hebt u niet direct aan voldaan. Je hebt je gat gebrandt en zal nu op de blaren moeten zitten, jammer voor jou maar de waarheid is niet anders.
-
kanovaarder
Wanneer ik dit zo lees zit er voor deze vraagsteller niets anders op dan via de gemeente(lijke kredietbank) een schuldsanering aan te vragen.
Bovendien is er wel een gerechtelijke uitspraak geweest over de alimentatie en die had u kunnen bijwonen.
U had ook hoger beroep kunnen aantekenen (wellicht nu nog).
alimentatie en andere (af)betalingen zijn wel aan een limiet gebonden.
Wanneer u zelf 700,- euro overhoud van uw salaris (en daar moet dan nog huur en energie + andere kosten vanaf dan is er reden genoeg om een en ander toch weer in gang te zetten.
= rechts/wetswinkel/pro-deo-advokaat - rechtbankverzoek t.a.v. de hoogte van de alimentatie.
Niemand hoeft onder het bijstandsniveau te zakken dus als uw netto-inkomen is gezakt beneden dit niveau dan kunt u in aanmerking komen voor aanvullende bijstand.
Bovendien, als u nog geen huurtoeslag ontving dan kunt u naar uw gemeente voor de z.g. "vangnetregeling" (geen vrije sector/ geen lagere huur dan zo'n 235,- euro (weet die norm niet zeker.)
Kortom, niet informeren waar u nog een lening kunt krijgen maar informeren naar alle regels die er zijn voor hen die op of onder het bijstandsniveau gezakt zijn qua inkomen.
Bovendien is er wel een gerechtelijke uitspraak geweest over de alimentatie en die had u kunnen bijwonen.
U had ook hoger beroep kunnen aantekenen (wellicht nu nog).
alimentatie en andere (af)betalingen zijn wel aan een limiet gebonden.
Wanneer u zelf 700,- euro overhoud van uw salaris (en daar moet dan nog huur en energie + andere kosten vanaf dan is er reden genoeg om een en ander toch weer in gang te zetten.
= rechts/wetswinkel/pro-deo-advokaat - rechtbankverzoek t.a.v. de hoogte van de alimentatie.
Niemand hoeft onder het bijstandsniveau te zakken dus als uw netto-inkomen is gezakt beneden dit niveau dan kunt u in aanmerking komen voor aanvullende bijstand.
Bovendien, als u nog geen huurtoeslag ontving dan kunt u naar uw gemeente voor de z.g. "vangnetregeling" (geen vrije sector/ geen lagere huur dan zo'n 235,- euro (weet die norm niet zeker.)
Kortom, niet informeren waar u nog een lening kunt krijgen maar informeren naar alle regels die er zijn voor hen die op of onder het bijstandsniveau gezakt zijn qua inkomen.
-
esther-ruth
I agree! 
-
particulier
Wat ik begrepen heb van alimentatie dat deze altijd naar daadkracht wordt toegewezen. Je kunt een daadkrachtberekening laten maken. Alle inkomsten en uitgaven worden hierin meegenomen, belastingvoordelen, huur/hypotheekrente, inkomen uit vermogen, etc. Blijft er te weinig over, dan zal de rechter van (een deel van) de alimentatie afzien.