LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwartaal Limiet bij ING
-
Kwartaal Limiet bij ING
ING stopt zonder pardon het rood staan limiet en brengt hierdoor grote schade toe aan een gezin, terwijl de oplossing voor handen ligt weigert ING hieraan mee te werken.
M.a.w waardeloos,,,, dus bij deze een koude douche voor ING.
Via Facebook
ING Nederland Hallo John, dit kan niet onze bedoeling zijn. Kun je ons een privebericht sturen? Ik kijk graag wat ik voor jou/jullie kan doen! ^Naam
2 uur geleden
John Saes is verstuurd maar twijfel of je iets kunt doen, aangezien mijn vrouw vanmorgen al anderhalf uur bij de bank heeft gezeten, en zelfs de medewerkster daar alle begrip toonde, bleef ING stug.
Vanavond 20:30 telefoon van ING.
Hier de situatie uitgelegd dat door omstandigheden we in het rood bleven staan, maar dat we herstellende zijn van die financiele omstandigheden, en dat we dit over 3 maanden uiterlijk weer rechtgetrokken zouden hebben.
Het limiet voortzetten voor 3 maanden zou ons als gezin een hoop ellende besparen.
ING meent dat dit niet de oplossing zou kunnen zijn.( terwijl wij wel weten dat het zo is. )
Ook uitgelegd dat we inmiddels 2 verdieners zijn, maar dat mocht niet baten.
ING zegt hierop, dat het product wat hun aanbieden, de voorwaarden nu eenmaal zo zijn dat ze genoodzaakt zijn het limiet op te heffen.
En dat ze hier niet van af willen wijken.
Dus keiharde zaken in deze toch al moeilijke tijden houdt ING overeind, en kunnen gezinnen, die zelf al een uitkomst aanbieden simpelweg barsten.
Goed bezig ING lang leve de centen, zaken zijn zaken, koste wat kost.
Maar Ik weet wel dat zodra dit opgelost is, ik weg ben bij ING want van klanten houden,,,en tevreden houden schijnen ze niet te kunnen.
Via Facebook
ING Nederland Hallo John, dit kan niet onze bedoeling zijn. Kun je ons een privebericht sturen? Ik kijk graag wat ik voor jou/jullie kan doen! ^Naam
2 uur geleden
John Saes is verstuurd maar twijfel of je iets kunt doen, aangezien mijn vrouw vanmorgen al anderhalf uur bij de bank heeft gezeten, en zelfs de medewerkster daar alle begrip toonde, bleef ING stug.
Vanavond 20:30 telefoon van ING.
Hier de situatie uitgelegd dat door omstandigheden we in het rood bleven staan, maar dat we herstellende zijn van die financiele omstandigheden, en dat we dit over 3 maanden uiterlijk weer rechtgetrokken zouden hebben.
Het limiet voortzetten voor 3 maanden zou ons als gezin een hoop ellende besparen.
ING meent dat dit niet de oplossing zou kunnen zijn.( terwijl wij wel weten dat het zo is. )
Ook uitgelegd dat we inmiddels 2 verdieners zijn, maar dat mocht niet baten.
ING zegt hierop, dat het product wat hun aanbieden, de voorwaarden nu eenmaal zo zijn dat ze genoodzaakt zijn het limiet op te heffen.
En dat ze hier niet van af willen wijken.
Dus keiharde zaken in deze toch al moeilijke tijden houdt ING overeind, en kunnen gezinnen, die zelf al een uitkomst aanbieden simpelweg barsten.
Goed bezig ING lang leve de centen, zaken zijn zaken, koste wat kost.
Maar Ik weet wel dat zodra dit opgelost is, ik weg ben bij ING want van klanten houden,,,en tevreden houden schijnen ze niet te kunnen.
-
Re: Kwartaal Limiet bij ING
Ik heb dit al jaren bij ING.
Als appeltje voor de dorst
Gelukkig nog maar een paar keer nodig gehad.
Gewoon afgelost en zorg mocht ik het nodig hebben dat ik binnen 3 maanden weer boven 0 sta
Als appeltje voor de dorst
Gelukkig nog maar een paar keer nodig gehad.
Gewoon afgelost en zorg mocht ik het nodig hebben dat ik binnen 3 maanden weer boven 0 sta
U kunt wel afgeven op de ING bank, maar u had ook maatregelen kunnen nemen toen u aan zag komen dat u niet aan de voorwaarden van een kwartaalkrediet kon voldoen. Indien u tijdig een andere lening had afgesloten had u weer een positief saldo kunnen halen en was het kwartaalkrediet niet opgeheven.
Jantje
Jantje
Heeft u dan langer dan 3 maanden volledig rood gestaan en is het nimmer in 3 maanden een (iets van 24 uur ) keer aangevuld geweest? Zo ja, dan kan je wel boos worden op de bank maar dat zijn toch de voorwaarden van dit kwartaal-credit.EagleOne2002 schreef:ING stopt zonder pardon het rood staan limiet en brengt hierdoor grote schade toe aan een gezin, terwijl de oplossing voor handen ligt weigert ING hieraan mee te werken.
Is de ING verantwoordelijk voor jullie rood stand? Wat heeft de ING gedaan om er voor te zorgen dat jullie rood staan?
-
Zoals ik al aangaf kwam dit door omstandigheden, vandaar dat we ook met ING in gesprek gingen, maar daar schort het nu net aan.Jantje7 schreef:U kunt wel afgeven op de ING bank, maar u had ook maatregelen kunnen nemen toen u aan zag komen dat u niet aan de voorwaarden van een kwartaalkrediet kon voldoen. Indien u tijdig een andere lening had afgesloten had u weer een positief saldo kunnen halen en was het kwartaalkrediet niet opgeheven.
Jantje
Begrip, en medewerking, kennen ze schijnbaar niet, terwijl de oplossing voor handen ligt.
-
Helaas dat men wel toestaat om dan toch af te laten schrijven, waardoor je je doel niet haalt.trail46 schreef:Heeft u dan langer dan 3 maanden volledig rood gestaan en is het nimmer in 3 maanden een (iets van 24 uur ) keer aangevuld geweest? Zo ja, dan kan je wel boos worden op de bank maar dat zijn toch de voorwaarden van dit kwartaal-credit.EagleOne2002 schreef:ING stopt zonder pardon het rood staan limiet en brengt hierdoor grote schade toe aan een gezin, terwijl de oplossing voor handen ligt weigert ING hieraan mee te werken.
-
jij nooit eens een tegenslag hé, en loopt alles perfect, je hebt het vast allemaal tot op het puntje geregeld, maar ja heb je nog wel een leven,vogels schreef:Dat is jouw mening, niet die van de ING. Morgen gaat de auto kapot, overmorgen de wasmachine, overovermorgen raakt je vrouw haar baan kwijt, hup daar gaat je plannetje.terwijl de oplossing voor handen ligt.
Wat is er zo moeilijk aan de regels te begrijpen EN na te leven?
gewoon zorgen dat je niet rood staat, is dat zo moeilijk? op=op heb ik vroeger geleerd.EagleOne2002 schreef:jij nooit eens een tegenslag hé, en loopt alles perfect, je hebt het vast allemaal tot op het puntje geregeld, maar ja heb je nog wel een leven,vogels schreef:Dat is jouw mening, niet die van de ING. Morgen gaat de auto kapot, overmorgen de wasmachine, overovermorgen raakt je vrouw haar baan kwijt, hup daar gaat je plannetje.terwijl de oplossing voor handen ligt.
Wat is er zo moeilijk aan de regels te begrijpen EN na te leven?
Kun je dan niet beter tijdelijk het rood staan opheffen door een tijdelijk (doorlopend) krediet?
Dit is vele malen goedkoper dan het rood staan.
Een krediet is ook niet ideaal, maar beter dan dat je rekening wordt geblokkeerd.
Dit is vele malen goedkoper dan het rood staan.
Een krediet is ook niet ideaal, maar beter dan dat je rekening wordt geblokkeerd.
Ja, niet afschrijven is natuurlijk geen optie. Het is gewoon allemaal de schuld van ING.EagleOne2002 schreef: Helaas dat men wel toestaat om dan toch af te laten schrijven, waardoor je je doel niet haalt.
DK nemen bij ING rente 15% die hebben het beste met zichzelf voor.
Een bank is geen filantropische instelling, maar een commerciële die voor de winst gaat, en een zo klein mogelijk risico wil lopen. Blijkbaar heeft deze bank niet voldoende vertrouwen in u, mede omdat uzelf zich niet aan de afspraken houdt.
Prima toch? Dan kunnen ze versneld de lening die ze van de overheid hebben gehad aflossen.Piet2013. schreef:DK nemen bij ING rente 15% die hebben het beste met zichzelf voor.
De oplossing lijkt me dat beide partijen zich aan de overeengekomen afspraken houden? Anders zijn er er wel mensen die je geld willen lenen zonder al dit gedoe, maar dan is de rente mogelijk wat hoger, en kost even wat later betalen je een knieschijf oid.EagleOne2002 schreef:Zoals ik al aangaf kwam dit door omstandigheden, vandaar dat we ook met ING in gesprek gingen, maar daar schort het nu net aan.Jantje7 schreef:U kunt wel afgeven op de ING bank, maar u had ook maatregelen kunnen nemen toen u aan zag komen dat u niet aan de voorwaarden van een kwartaalkrediet kon voldoen. Indien u tijdig een andere lening had afgesloten had u weer een positief saldo kunnen halen en was het kwartaalkrediet niet opgeheven.
Jantje
Begrip, en medewerking, kennen ze schijnbaar niet, terwijl de oplossing voor handen ligt.
Ik lees 7,2% maar dat geldt alleen als je een eigen huis hebt.Piet2013. schreef:DK nemen bij ING rente 15% die hebben het beste met zichzelf voor.
Trouwens, die 15% is altijd nog goedkoper dan rood staan.
-
Dus omdat u problemen heeft moet de ING of zorgen dat u langer rood kan staan (geen oplossing) of zorgen dat mensen die geld van u tegoed hebben dit niet kunnen krijgen, zodat uw problemen niet groter worden?EagleOne2002 schreef:Helaas dat men wel toestaat om dan toch af te laten schrijven, waardoor je je doel niet haalt.trail46 schreef:Heeft u dan langer dan 3 maanden volledig rood gestaan en is het nimmer in 3 maanden een (iets van 24 uur ) keer aangevuld geweest? Zo ja, dan kan je wel boos worden op de bank maar dat zijn toch de voorwaarden van dit kwartaal-credit.EagleOne2002 schreef:ING stopt zonder pardon het rood staan limiet en brengt hierdoor grote schade toe aan een gezin, terwijl de oplossing voor handen ligt weigert ING hieraan mee te werken.
Als dat uw briljante oplossing is om uit de schulden te komen, kan ik u nu al vertellen dat dit een grotere troep oplevert dan waar u nu in zit.
En nee, dit kunt u de ING niet kwalijk nemen.
U neemt een product van hen af en daar zitten regels aan vast.
Dan moet u zich wel aan die regels houden.
Een kwartaalkrediet heeft strikte regels, omdat zo'n krediet niet bij het bkr geregistreerd hoeft te worden. Als je langer dan 3 maanden roodstand hebt, dan moet zo'n krediet wel bij het bkr worden geregistreerd en moet je aan deveel strengere (wettelijke) regels voor een krediet voldoen. Voor veel mensen zal dat geen probleem zijn, mar blijkbaar voldoe jij niet aan die strengere regels. Mischien en te laag inkomen of misschien loopt er al een ander krediet? Of heb je een 'verleden' waardoor je geen krediet kunt krijgen?
In elk geval heb je niet aan de regels voor dat kwartaalkrediet voldaan en zullen ze daarom dat krediet (terecht) wilen stoppen.
Wat mij dan vooral verbaast, waarom ben je pas achteraf met de bank gaan praten? Misschien dat je nog wel iets kon krijgen als je naar de bank was gestapt op het moment dat je aan zag komen dat je niet aan de voorwaarden zou voldoen.
In elk geval heb je niet aan de regels voor dat kwartaalkrediet voldaan en zullen ze daarom dat krediet (terecht) wilen stoppen.
Wat mij dan vooral verbaast, waarom ben je pas achteraf met de bank gaan praten? Misschien dat je nog wel iets kon krijgen als je naar de bank was gestapt op het moment dat je aan zag komen dat je niet aan de voorwaarden zou voldoen.