LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lease producten met lening( koppelverkoop)

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
wesseling
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:34

lease producten met lening( koppelverkoop)

Ongelezen bericht door wesseling »

men is op het moment druk bezig met de lease constructie's
Maar ik vind ook dat de tussenpersonen eens flink aan de tand mogen worden getrokken en dan druk ik me nog netjes uit
Wij zijn door kredietgroep nederland uit ijsselstein flink te pakken genomen door deze koppelverkopen,maar hier wordt niets aan gedaan.
Die mensen hebben een fortuin aan mij verdient,en nu zit ik met GIGA problemen.
Mijn dochter doet mee aan majorette wedstrijden en we hebben hoog nodig een auto nodig,maar door die klungels is er voor ons geen enkel lichtpuntje meer
weet iemand een instelling waar men ons kan en wil helpen
als u me mailt kan ik alles eerlijk vertellen
maar vergeet niet dat kredietgroep nederland vreselijk veel geld aan veel mensen heeft verdiend
Ik heb hen een mail gedaan en ze het verteld,maar ze hebben totaal geen fatsoen om terug te mailen of bellen.
Ik ben nu zover dat ik liever een hartstilstand krijg,dan zijn mijn vrouw en kinderen uit de financieele problemen en heb ik rust
Ik ben kapot

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: lease producten met lening( koppelverkoop)

Ongelezen bericht door SJZ »

U hoeft echt niet al uw privegegevens op straat te leggen, maar als u mensen wilt waarschuwen zult u toch moeten zeggen wat er dan zo slecht is aan die kredietgroep. Overigens weten we op dit forum toch niet wie u bent hoor, verder gewoon geen naam en woonplaats vermelden.

Gesloten