Mijn vrouw heeft 25 jaar geleden een leefrente polis afgesloten bij ABN-AMRO.
Deze verliep in oktober 2022 en de helft van het bedrag kwam vrij en werd gestort om onze bankrekening in Duitsland zonder problemen.
De andere helft werd op een aparte rekening gestort die speciaal hiervoor werd geopend.
Van dit bedrag zou er half jaarlijks een bedrag ook naar Duitsland worden gestort, eerste termijn op 24-11-2022. Ook wordt op dat moment loonheffing bijdrage zorgverzekeringswet afgedragen. Bijna een maand later zijn deze bedragen spoorloos. Het geld is wel van de leefrente rekening afgetrokken en daarna weet de bank niet wat er ie gebeurd met deze bedragen!! Meerdere medewerkers bij de bank gesproken en dus ook meerdere smoesjes gekregen met aan het einde de plechtige belofte dat men zou terug bellen. Elke keer is de stilte van ABN AMRO oorverdovend. Morgen gaan we als we voor 12:00 niets horen, dan doen we aangifte voor verduistering. De bank doet alsof het hun geld is. Schande ABN AMRO!!
Leefrente ABN AMRO bank
Re: Leefrente ABN AMRO bank
Volgens mij gaat er iets mis, dit topic van 20 december 2022 staat ineens in de onbeantwoorde topics, waar dit tot vandaag niet zo was volgens mij.
Het zal ondertussen wel goedgekomen zijn, anders kan TS in elk geval nu reageren....
Maar voor mijn gevoel had ik dit toch al eerder gelezen.
Dan was ik dus niet de enige.
Lady1234
vindt dit leuk