Leefrente ABN AMRO bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Piggywig
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2022 14:24

Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door Piggywig »

Mijn vrouw heeft 25 jaar geleden een leefrente polis afgesloten bij ABN-AMRO.
Deze verliep in oktober 2022 en de helft van het bedrag kwam vrij en werd gestort om onze bankrekening in Duitsland zonder problemen.
De andere helft werd op een aparte rekening gestort die speciaal hiervoor werd geopend.
Van dit bedrag zou er half jaarlijks een bedrag ook naar Duitsland worden gestort, eerste termijn op 24-11-2022. Ook wordt op dat moment loonheffing bijdrage zorgverzekeringswet afgedragen. Bijna een maand later zijn deze bedragen spoorloos. Het geld is wel van de leefrente rekening afgetrokken en daarna weet de bank niet wat er ie gebeurd met deze bedragen!! Meerdere medewerkers bij de bank gesproken en dus ook meerdere smoesjes gekregen met aan het einde de plechtige belofte dat men zou terug bellen. Elke keer is de stilte van ABN AMRO oorverdovend. Morgen gaan we als we voor 12:00 niets horen, dan doen we aangifte voor verduistering. De bank doet alsof het hun geld is. Schande ABN AMRO!!

Cro
Berichten: 2093
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door Cro »

Volgens mij gaat er iets mis, dit topic van 20 december 2022 staat ineens in de onbeantwoorde topics, waar dit tot vandaag niet zo was volgens mij.

BL2
Berichten: 4871
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door BL2 »

Het zal ondertussen wel goedgekomen zijn, anders kan TS in elk geval nu reageren....

Lady1234
Berichten: 27257
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar voor mijn gevoel had ik dit toch al eerder gelezen.

Cro
Berichten: 2093
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door Cro »

Lady1234 schreef:
02 mar 2023 11:27
Maar voor mijn gevoel had ik dit toch al eerder gelezen.
Dat gevoel had ik ook.

Erthanax
Berichten: 9747
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Leefrente ABN AMRO bank

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dan was ik dus niet de enige.

Plaats reactie