LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lening afgelost maar Santander bank haalt toch geld van rek

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
vuur15

Lening afgelost maar Santander bank haalt toch geld van rek

Ongelezen bericht door vuur15 »

Ik had een lening lopen bij comfortcard bank Santander en deze ingelost, voor ik het bedrag inloste eerst gevraagd hoeveel ik nog moest overmaken om van de lening af tekomen het bedrag dat zei mij vroegen wat mij schriftelijk was mede gedeeld heb ik overgemaakt maar nu wordt er iedere keer geld van mijn rekening gehaald moet ik iedere keer mijn bank verzoeken het bedrag te storneren.
Contact met de bank genomen krijg ik te horen dat inderdaad mijn lening was ingelost maar wat schets mijn verbazing krijg ik een brief met daarin de vermelding dat ik nog € 78 over moet maken ook hebben ze mij een schrijven doen toekomen dat de lening was afbetaald. Maar volgens mij zijn zei behoorlijk de kluts kwijt. Eind vorige week hun schriftelijk mijn verhaal doen toekomen.
Ben benieuwd wat voor een excuus zij hebben.

Guardian72
Contacteer:

Re: Lening afgelost maar Santander bank haalt toch geld van rek

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Leg een selectieve blokkade op.

Helemaal als je op papier bevestiging hebt dat een en ander afgelost en compleet is.
Want nu moet jij steeds actie ondernemen.

Bel ze eventueel op, meld dat ze stoppen - omdat anders aangifte volgt wegens diefstal.

vuur15

Re: Lening afgelost maar Santander bank haalt toch geld van rek

Ongelezen bericht door vuur15 »

Santander heeft in een schrijven zijn verontschuldigingen aangeboden.
En dat er geen afschrijvingen meer plaats zullen vinden.
En voor mij is hopelijk dit hoofdstuk nu afgesloten.
Maar toch bedankt voor de suggestie van aangifte doen hopelijk kunnen anderen hier hun voordeel meedoen.

Gesloten