Heeft iemand toevallig ooit gehoord van Comfortcard.
Het valt onder Krediet Groep Nederland.
Ik heb een aanvraag gedaan en ik kan dan ook een lening aangaan.Maar twijfel nog of ik het ook daadwerkelijk zal doen.
Er moet 3% per maand aan het uitstaande saldo betaald worden.
Rente per maand is 1.6% en de effectieve jaarrente bedraagt 21%.
ALvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lening
Re: lening
wat denk jezelf????
als ik medewerker was van comfort card was, zou ik zeggen doen!!!!!!!!!
je kan ook bij een postorderbedrijf gaan bestellen,die rekenen ook het maximum . 21 procent ,maar alle gekheid op een stokje,als ik jou was zou ik naar een gewone bank gaan, en als die je eventueel geen lening geven,gewoon niet doen.
als ik medewerker was van comfort card was, zou ik zeggen doen!!!!!!!!!
je kan ook bij een postorderbedrijf gaan bestellen,die rekenen ook het maximum . 21 procent ,maar alle gekheid op een stokje,als ik jou was zou ik naar een gewone bank gaan, en als die je eventueel geen lening geven,gewoon niet doen.
Kijk maar eens op deze site; http://www.kredietgroep.nl/.
Als je dat doorgelezen hebt wil je al geen lening meer hebben.
Als je dat doorgelezen hebt wil je al geen lening meer hebben.
-
Klazina,
Had je je een beetje georienteerd, dan had je gezien dat 21 % wel een hele hoge rente is, namelijk het huidige wettelijk maximum (Dit gaat overigens naar 16 % waarschijnlijk, de marktrente + 12 %)
Ohra en FBTO bieden doorlopende kredieten (dus rente variabel) van 6,5 % tot 10.000 euro. Een persoonlijke lening kan zelfs nog iets goedkoper zijn. (vaste rente gedurende de looptijd)
Had je je een beetje georienteerd, dan had je gezien dat 21 % wel een hele hoge rente is, namelijk het huidige wettelijk maximum (Dit gaat overigens naar 16 % waarschijnlijk, de marktrente + 12 %)
Ohra en FBTO bieden doorlopende kredieten (dus rente variabel) van 6,5 % tot 10.000 euro. Een persoonlijke lening kan zelfs nog iets goedkoper zijn. (vaste rente gedurende de looptijd)
Laatst gewijzigd door particulier op 17 nov 2005 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet doen? Je scheel betalen aan (woeker)rente? Ach, ik zou zeggen: beslis het liever zelf. Die vrijheid heb je in dit land.
Ik wil iedereen die gereageerd heeft hartelijk bedanken,ik ga het zeker weten niet doen dus.
Ik vond het ook wel een beetje te veel 21%.
Dat het zo makkelijk ging gaf mij eigenlijk al te denken,maar het kan nooit kwaad wat advies in te winnen.Ik sta er namelijk alleen voor en meer mensen weten meer .
Het gekke was namelijk ook dat ik ineens twee brieven kreeg met een absoluut onbekende naam,die niet eens voor komt in mijn dorp,maar wel mijn adres op de envelop had.
Afzender Comfortcard.
Per ongeluk opengemaakt enof ik maar even wilde betalen.Ik had achterstand opgelopen.Eigenlijk heel eng,ben blij dat ik niets getekend heb.
Klazina
Ik vond het ook wel een beetje te veel 21%.
Dat het zo makkelijk ging gaf mij eigenlijk al te denken,maar het kan nooit kwaad wat advies in te winnen.Ik sta er namelijk alleen voor en meer mensen weten meer .
Het gekke was namelijk ook dat ik ineens twee brieven kreeg met een absoluut onbekende naam,die niet eens voor komt in mijn dorp,maar wel mijn adres op de envelop had.
Afzender Comfortcard.
Per ongeluk opengemaakt enof ik maar even wilde betalen.Ik had achterstand opgelopen.Eigenlijk heel eng,ben blij dat ik niets getekend heb.
Klazina