LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke betaalpas bij de ING

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
student538

Leuke betaalpas bij de ING

Ongelezen bericht door student538 »

WK actie. Je krijgt een betaal pas met een leuke foto van het elftal of andere zaken, zo staat te lezen bij de ING bank.

Voordelen Mijn Betaalpas

* Betaalpas met bijvoorbeeld uw favoriete WK-foto, huisdier of vakantiefoto
* Tot en met 18 juli voor maar € 5 in plaats van € 9,75
* Of in de Rentepuntenwinkel voor € 2,50 en 250 Rentepunten

Als je vervolgens naar de Rentepuntenwinkel toe gaat (via een omweg kun je daar naar toe gaan met enige moeite) zie je staan:

Binnenkort verkrijgbaar WK-actie Mijn Betaalpas

Laat iedereen zien dat u fan bent van het Nederlands Elftal. Voor maar € 2,50 maakt u, via Rentepunten, uw eigen Betaalpas met bijvoorbeeld een foto van uw favoriete speler.

Dus via de Rentepuntenwinkel is het nog niet verkrijgbaar. Maar zonder de rentepunten kun je het wél bestellen. ING maakt je lekker met een dode mus! De telefoniste zei dat het allemaal vrij nieuw was en binnenkort "binnenkort" was....

stofzuigertje

Re: Leuke betaalpas bij de ING

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Print zelf een sticker die je op je pas kunt plakken en de tegenstanders mogen er dan ook op!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

stofzuigertje schreef:Print zelf een sticker die je op je pas kunt plakken en de tegenstanders mogen er dan ook op!
:lol: :lol:

Wim2007

Ongelezen bericht door Wim2007 »

student538 schreef:Dus via de Rentepuntenwinkel is het nog niet verkrijgbaar. Maar zonder de rentepunten kun je het wél bestellen. ING maakt je lekker met een dode mus! De telefoniste zei dat het allemaal vrij nieuw was en binnenkort "binnenkort" was....
Niets nieuws voor ING. In het verleden beloofde de bank aan spaarders ook al eens artikelen in de Rentepuntenwinkel die zonder bijbetalen (vaak meer dan de prijs in reguliere winkels) verkrijgbaar zouden zijn. Dergelijke artikelen zijn uiteindelijk niet of nauwelijks aangeboden door de Rentepuntenwinkel.

student538

Ongelezen bericht door student538 »

Na de melding van mij hebben ze gelijk de site aangepast. Dat vind ik wel leuk om te horen. Na mijn mail was het na enige tijd al beschikbaar via de rentepuntenwinkel.

Gesloten