LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAESTRO BETALINGEN DSBBANK, ARGENTA WORDEN AFGEKEURD IN GB

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.

Kan jij met je Maestrobankkaart betalen in GB?

Peiling eindigde op 29 okt 2008 19:20

JA (met een DSB of ARGENTAPAS)
1
25%
JA (overige Nederlande MAESTRO bankpas)
3
75%
NEE (met een DSB of ARGENTAPAS)
0
Geen stemmen
NEE (OVERIGE Nederlandse Maestrobankpas)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 4

ABRUZZEN

MAESTRO BETALINGEN DSBBANK, ARGENTA WORDEN AFGEKEURD IN GB

Ongelezen bericht door ABRUZZEN »

Ruim 2 jaar geleden ben ik toevallig erachter gekomen dat al mijn Maestro betalingen in het Verenigd koninkrijk met mijn Argenta betaalkaart door een fout van Maestro UK ten onrechte worden afgekeurd.

Via een Bankautomaat (die werken via een ander systeem)zijn er geen problemen maar wanneer je een hotelrekening wil betalen of iets wil kopen krijg je standaard 'NOT AUTHORISED, DECLINED or PLEASE PHONE.....for AUTHORISING'

Ik heb hier toen melding gedaan bij Argenta, Interpay(tegenwoordig Equens) en diverse Engelse betaalinstellingen.

Resultaat: na 1 jaar onderzoek met bewijzen die ik tot 3 maal zelf moest aanleveren uit Engeland (je ziet de meeste denken die staat ROOD!!) wordt aangegeven dat in Engeland de fout zit en niet bij Argenta en dat het voor alle Argenta kaarthouders geldt in Nederland.

Tevens wordt aangegeven dat het zal worden opgelost maar wanneer stond er niet bij.

1 jaar na deze mededeling werkt het nog steeds niet en wordt er niet niet meer gereageerd op mijn klacht die ook voor andere Agenta klanten dus geldt, maar ja als je toevallig niet kan betalen op een vaktripje denk je hier toch niet aan.

Omdat ik het meer dan zat was ben ik overgestapt naar de DSB-bank......En wat schetst mijn verbazing afgelopen Juni . Exact hetzelfde probleem. Ook deze klanten kunnen geen Maestro betalingen verrichten volgens mij. Ik heb het vermoeden dat meer nieuwe banken zoals TRIOS hier ook last van hebben daarom doe ik een oproep aan alle bezoekers om aan te geven of zij kunnen betalen in Engeland met hun betaalpas. Alleen van de postbankpas weet ik dat die wel werkt Ook Belgische Argentaklanten graag reageren.

Alvast bedank

Lloyd#

Re: MAESTRO BETALINGEN DSBBANK, ARGENTA WORDEN AFGEKEURD IN GB

Ongelezen bericht door Lloyd# »

Hetzelfde probleem had ik met mijn Triodos Wereldpas bij geld- en betaalautomaten in Tjechië en Denemarken (2007) en België (2008).

Gelukkig heb ik nog andere Maestro kaarten van grootbanken en die houd ik voorlopig nog allebei aan.

Gesloten