LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mastercard Rabobank en random Reader

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
hoiti103

Mastercard Rabobank en random Reader

Ongelezen bericht door hoiti103 »

Al jaren heb ik naar alle tevredenheid een Mastercard van de Rabobank. Nu wilde ik onlangs tijdens mijn vakantie een boeking doen via Internet en een betaling met de mastercard. Helaas had ik de random reader niet meegenomen. Waarschijnlijk heb ik wat informatie gemist van mijn bank, betalingen via Internet en waarbij geen paypal mogelijk is, alleen maar betalingen via een creditcard kunnen met de mastercard van de Rabobank alleen nog maar in combinatie met de random reader.

Helaas heeft het missen van de informatie mij geld gekost (via Internet is een overtocht tussen Dover naar Frankrijk een stuk goedkoper). Dus bij deze, neem je random reader mee voor het geval je een betaling moet doen via Internet.

Ad Verkaad

Re: Mastercard Rabobank en random Reader

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Als het goed is hebben alle houders van een Rabo Mastercard een foldertje gehad over de invoering van de "Mastercard Secure Code". Bij sommige online boekingen moet je inderdaad tegenwoordig een extra code via de Random Reader verkrijgen en invullen (ik had 't laatst zelf bij een boeking bij British Airways).

anitaenpuck

Re: Mastercard Rabobank en random Reader

Ongelezen bericht door anitaenpuck »

Ik dacht dat is lekker veilig, betalen met credit card en random reader...
dus niet, wordt gewoon het geld afgeboekt van mijn creditcard, ondanks dat ik de randon reader er niet bij had en de betaling dus als "mislukt" stond. 1 maand later krijg ik het afschrift blijkt dat neckermann 2160 euro af heeft geschreven. Ondanks dat i-deal via de rabobank aangaf dat dit niet kon omdat ik geen random reader bij had op mijn werk........Nu moet ik dus een maand later mijn geld alsnog terughalen bij Neckermann.....brr...lekkere beveiliging zoiets !!!

Gesloten