LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank . NL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
brandblusser

Re: Mijn Postbank . NL

Ongelezen bericht door brandblusser »

Van harte gefeliciteerd Lucifer,

Ik ben zeer verheugd dat je een bank hebt gevonden waar je geen problemen mee hebt. Ik wens je dan ook veel succes bij de Postbank.

Groet,

Brandblusser

postbankspaarder

Ongelezen bericht door postbankspaarder »

Postbank.nl 100% goed,no problemo!
De ervaring leert anders!

maandagmorgen 26-07-2004; 08:40 uur

Internetsparen.
Het systeem is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Jul 2004 19:14 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Idd, en die jannieheetik is een onruststoker, ga eerst maar eens wat leren in al die uren die je op dit forum spendeert, misschien gaan je ogen eens wat verder open dan klagen en zeuren.
Dit is nou eens een goed voorbeeld hoe iemand puur op naam aangepakt wordt en niet direct op inhoud.
Die inhoud komt ook wel aan bod, maar wordt gebruikt om iemand af te zei*ken.
En zoals "jannieheetik" zelf ook al schrijft kun je dan beter als "Gast" reageren, is men ineens anders in hun reactie.
Conclusie: Het maakt niet uit wát je schrijft, het maakt uit wie het schrijft!!

Bert.

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Tijger: NEE, daar ligt het NIET aan, de POSTBANK geeft gewoon ZELF TOE dat de site niet werkt! Maar dat staat hier al heel vaak!

Postbankspaarder:

Ik ben al een flink eind op scheut met het vinden van een andere bank, die wel presteert op het internet en waarbij ik alle voordelen van de Postbank blijf houden.

Een van de redenen om te blijven was het hoge rentepercentage op de internet-spaarrekening.

SNS heeft een NOG hoger percentage (0,4% - maar lees wel de condities goed, 't geldt voor MIJ en misschien niet voor jou), de pasjes zijn daar NOG goedkoper.

Voorlopig surf ik nog naar klachten over die bank, want ik wil niet van de regen in de drup geraken!

Bert: bedankt (geloof ik??) Op dergelijke scheldcannonades reageer ik zelf nooit. Ik heb hier bij de Tros al wel ergere meegemaakt!

Jannieheetik

Ongelezen bericht door Jannieheetik »

Ja

Er staat één woord in de post van 'GAST', wat mij doet besluiten om bij hoge uitzondering eens te reageren op wat een naamloos individu wenst te schrijven:

onruststoker.

:roll:

Dat ben ik niet, want een tevreden roker is geen onruststoker........

:roll:

Gast

[quoteSNS heeft een NOG hoger percentage (0,4% - maar lees wel de condities goed, 't geldt voor MIJ en misschien niet voor jou), de pasjes zijn daar NOG goedkoper.

Voorlopig surf ik nog naar klachten over die bank, want ik wil niet van de regen in de drup geraken!
----------------------------------------------------------------------------------
Internettoegang bij de SNS is goed te noemen, ook het sparen is ok,
Bij de betaalrekening is het opletten dat je rekeningafschriften krijgt in plaats van saldo overzicht.[/quote]

jannieheetik

heee

bedankt!

jannieheetik

overigens:

de site van de postbank doet het al een paar dagen op een rij zoals hij het moet doen......

(ik schrijf dit expres zonder hoofdletters....... zachtjes.... anders is het morgen misschien weer afgelopen met de pret)

Gast

Ik zou maar niet te vroeg juichen....... :?

postbankgebruiker

Ongelezen bericht door postbankgebruiker »

Inderdaad; te vroeg gejuicht!

woensdagmorgen 28 juli 2004 om 09.15 uur.

Wegens drukte minder goed bereikbaar.
Vanwege .....bla, bla, bla......................
Onze excuses voor het ongemak.

Commentaar overbodig!

Gast

Door een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken. Wel kunt u gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten. Als u beschikt over Girotel dan kunt u uw betalingen via Girotel uitvoeren.

Onze excuses voor het ongemak.

nou het is weer eens gedaan met de pret

Gast

Ze moesten zich schamen bij "mijn postbank" nog nooit zo'n gammele site meegemaakt! Men noemt zich een wereldbank, maar een dorpsbankje doet het zeer waarschijnlijk beter. Oh Oh Oh hoe lang moeten we nog wachten tot het beter gaat, of.........moeten we toch met z 'n allen overstappen!

Gast

AUB RADAR, doe er iets aan! Neem het op in de eerst volgende uitzending! En............. mangel ze plat. Het is een aanfluiting, en als je klaagt krijg je de meest stompzinnige antwoorden! of...... ze proberen de schuld bij jezelf te leggen.

FritzTheCat

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Onzin, Radar moet zijn tijd aan nuttige zaken besteden niet aan gebruikersfouten. Postbank punt NL werkt altijd, is goed, snel en betrouwbaar.

Gast

Door een technische storing is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken.
En deze technische storing duurt inmiddels al tot 20:30 uur; en hoe lang zal het nog duren......?!!

Gast

Raadsel.
Hoe luidt de meest voorkomende zin op de website van Mijn Postbank.nl?

Juist: Onze excuses voor het ongemak.

Wat een dooddoener!!!

Gateway

Ongelezen bericht door Gateway »

Lostboys maakt heel trots reclame voor het feit dat zij de automatisering verzorgen voor MijnPostbank.nl
LB Icon, het moederbedrijf van het Nederlandse internetbedrijf Lost Boys, heeft de eerste helft van dit jaar een verlies van 4 miljoen euro geleden.

Vorenvermeld persbericht verbaast mij niets als ik zie hoe slecht MijnPostbank.nl nog steeds funcioneert.

Gast

Internettoegang bij de SNS is goed te n ... aren is ok
Toch niet SNS Internet Sparen Xtra want dat raad ik echt af als je een hoge rente wilt hebben .
Kijk hier maar eens .De rente klopt niet meer maar wel het verhaal.

jannieheetik

wizzik! thanks anyway!
was al van plan om in de laatste week van dit jaar het zootje over te zetten, want ik had de site van sns goed gelezen.

Overigens is dit mijn laatste post.

Ik heb mijn zakken vol van Tros Radar-forum, zie 'piramidespelen' en 'verzekeringen, HM'.

Tracker

Ongelezen bericht door Tracker »

Naast de aangegeven storingen, is de web-versie vreselijk traag. Bij de postbank bekend. Het lijkt alsof je met een 2400 baut modem werkt.

alle problemen bij elkaar hebben ons doen besluiten weg te gaan bij de Postbank. Het is duidelijk dat de grootbanken maling hebben aan de klachten van hun klanten, TENZIJ het klanten beteft die meer dan 30 miljoen op de rekening hebben.

Gesloten