| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe ING betaalpakketten
Nieuwe ING betaalpakketten
De ING heeft deze week iedereen een brief gestuurd met daarin de introductie van nieuwe betaalpakketten. Daarbij zit ook een persoonlijk overzicht om aan te geven wat men nu betaald en wat men in de toekomst gaat betalen. Om e.e.a. rooskleurig te laten lijken geeft de ING bij een en/of rekening de kosten van een dubbel aantal betaalpassen op. Dat van mij én van mijn partner. Maar dat gebeurt bij mijn partner ook! Hierdoor lijkt het verschil in "oud" en "nieuw" (in mijn geval) € 5,30, maar het is in werkelijkheid € 18,25. En dat bij duizenden rekening houders..... "Kassa" voor de ING!
Re: Nieuwe ING betaalpakketten
@ bbanjer
Zit je érg vast aan ING-new plukken???
Of kan je ook eens bij de 2 GRATIS banken kijken
of je daar mee uit de voeten kunt???
Zit je érg vast aan ING-new plukken???
Of kan je ook eens bij de 2 GRATIS banken kijken
of je daar mee uit de voeten kunt???
Re: Nieuwe ING betaalpakketten
@bbanjer
Ik denk dat je de brief nogmaals even moet lezen.
Elke rekening heeft maar 1 pakket, als dat in uw geval een betaalpakket is betaald u 30,80 op jaarbasis voor het pakket. Hierin zit 1 betaalpas a 12,50, 1 creditcard a 20,- en een extra nevencreditcard. Eventuele boekjes met overschrijvingskaarten a 5 euro per boekje zijn ook kosteloos en u kunt wereldwijd kosteloos pinnen (dus ook buiten de EU). Is er een tweede betaalpas op de rekening dan wordt daar nog een extra 10,95 voor geincasseerd. Dat zijn de enige kosten en dit wordt echt niet dubbel geincasseerd omdat het een en/of rekening is
Gebruikt u de producten uit het pakket niet, dan kunt u gaan beslissen om uw pakket om te laten zetten in een basispakket...
Ik denk dat je de brief nogmaals even moet lezen.
Elke rekening heeft maar 1 pakket, als dat in uw geval een betaalpakket is betaald u 30,80 op jaarbasis voor het pakket. Hierin zit 1 betaalpas a 12,50, 1 creditcard a 20,- en een extra nevencreditcard. Eventuele boekjes met overschrijvingskaarten a 5 euro per boekje zijn ook kosteloos en u kunt wereldwijd kosteloos pinnen (dus ook buiten de EU). Is er een tweede betaalpas op de rekening dan wordt daar nog een extra 10,95 voor geincasseerd. Dat zijn de enige kosten en dit wordt echt niet dubbel geincasseerd omdat het een en/of rekening is
Gebruikt u de producten uit het pakket niet, dan kunt u gaan beslissen om uw pakket om te laten zetten in een basispakket...