LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep gedupeerden French Investment Projects

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
PatrickSc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2010 23:05

Oproep gedupeerden French Investment Projects

Ongelezen bericht door PatrickSc »

Geachte heer/mevrouw,

Bent u ook belegger in één der projecten van French Investments ?
Hebt u geen afstandverklaring getekend ?

Ik ben op zoek naar nog meer medebeleggers inzake faillisementsaanvraag en zoek vorderingen/steunvorderingen. Vergaand stadium van overleg met directie, zowel schriftelijk, als mondeling, als via juristen heeft tot niets geleid en mijn bevindingen zijn dat beleggers zwaar benadeeld worden en bewust worden misleid.

Medio februari zal ik faillisement aanvragen van diverse projecten waarin ik beleg als privépersoon bij deze firma, diverse medebeleggers doen reeds mee ! Beleggers kunnen mee aanhaken bij mijn juridisch traject.

Vooral zeeer geinteresseerd in medebeleggers in Merigou, Villa III en Soumensac maar alle andere beleggers ook erg welkom.

Mijn e-mail is [email protected]

Patrick S

stofzuigertje

Re: Oproep gedupeerden French Investment Projects

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hoeveel kost rechtszaak en valt er voldoende te halen?

Bij diverse zaken is geen rechtszaak voeren achteraf goedkoper.
Een faillissement aanvragen kost ook geld en of je ooit iets terug ziet?
Beslag leggen op tegoeden wegens fraude is meestal voordeliger en als eerste heb je dan meer kans op groot deel terug te krijgen.

Als later andere ook claimen zijn zij te laat.
Zo kun je dat het beste via je rechtsbijstand verzekeraar aanpakken.

PatrickSc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2010 23:05

Re: Oproep gedupeerden French Investment Projects

Ongelezen bericht door PatrickSc »

1. Beslaglegging in buitenland zonder gerechtelijke uitspraak niet mogelijk.
2. Alle andere mogelijkheden reeds uitvoerig juridisch bekeken door deskundigen

RobbieD
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jul 2007 12:51

Re: Oproep gedupeerden French Investment Projects

Ongelezen bericht door RobbieD »

Inderdaad zit FIP voorlopig in 't slop, maar zeker niet door wanbeheer, fraude of door anderzins onbehoorlijk bestuur. Net als vele andere vastgoedfondsen hebben zij te lijden van de recessie. Faillissement aanvragen is wel het domste en egoïstische wat je kunt doen. Hiermee dupeer je de andere investeerders. Ze zijn bij FIP volop bezig om uit de problemen te komen en investeerders worden goed en eerlijk op de hoogte gehouden. Het zit gewoon tegen, maar er zijn (trage) vorderingen.
Gewoon even uitzitten, het komt ongetwijfeld weer goed. Frankrijk is nog steeds het meest populaire vakantieland.
Als je het geld niet voor langere tijd had kunnen missen had je in aandelen moeten gaan.

Gesloten