Onlangs wilde wij overstappen van de RABObank naar de SNSbank.
Dit is eind oktober/ begin november geweest. Hierbij hebben we ook gebruik gemaakt van de overstapservice van de SNS bank. Een a twee dagen na het afsluiten van de nieuwe rekening hebben we ons bedacht en de rekening weer opgezegd. Omdat we toch va verschillende instanties mails kregen dat betalingen niet lukte, hadden we het idee dat het niet goed ging en verschillende keren gebeld en mails verstuurd om te vragen of de rekening en overstapservice stop gezet was. Steeds kregen wij als antwoord dat dit gebeurd was.
Nu is gebleken dat de overstapservice nog steeds van kracht is . Hier zijn we achter gekomen doordat de Rabobank dit bevestigd heeft. Dit was op 16 december. Hierop is contact opgenomen met de belastingdienst die zegt dat zij het geld hebben overgemaakt. Hierop is wederom contact opgenomen met de SNS bank en zij zeggen nu dat het tenminste 5 dagen duurt voordat de overstapservice stopgezet wordt.
Met de kerstdagen in zicht en de aankomende salarisstorting is dit veel te laat.
Wij zijn hier nu al zo lang mee bezig en steeds is er gezegd dat het goed zou komen wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Oftewel, SNS bank is onbetrouwbaar en een service van lik me vestje.
Dit was nog een mail op de klacht die ik ingediend had, binnen drie weken reactie. Even geduld AUB!!
Vandaag hebben we uw klacht ontvangen. Het dossiernummer is 2014-74712.
Namens SNS Bank zal een van de medewerkers van SNS Klachtenmanagement uw klacht in behandeling nemen. Deze e-mail is uitsluitend een bericht van ontvangst. U ontvangt binnen drie weken een inhoudelijke reactie.
Dit is een automatisch verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
SNS Klachtenmanagement
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
De SNS is niet onbetrouwbaar, U bent onbetrouwbaar!fwloman schreef:Onlangs wilde wij overstappen van de RABObank naar de SNSbank.
Dit is eind oktober/ begin november geweest. Hierbij hebben we ook gebruik gemaakt van de overstapservice van de SNS bank. Een a twee dagen na het afsluiten van de nieuwe rekening hebben we ons bedacht en de rekening weer opgezegd. Omdat we toch va verschillende instanties mails kregen dat betalingen niet lukte, hadden we het idee dat het niet goed ging en verschillende keren gebeld en mails verstuurd om te vragen of de rekening en overstapservice stop gezet was. Steeds kregen wij als antwoord dat dit gebeurd was.
Nu is gebleken dat de overstapservice nog steeds van kracht is . Hier zijn we achter gekomen doordat de Rabobank dit bevestigd heeft. Dit was op 16 december. Hierop is contact opgenomen met de belastingdienst die zegt dat zij het geld hebben overgemaakt. Hierop is wederom contact opgenomen met de SNS bank en zij zeggen nu dat het tenminste 5 dagen duurt voordat de overstapservice stopgezet wordt.
Met de kerstdagen in zicht en de aankomende salarisstorting is dit veel te laat.
Wij zijn hier nu al zo lang mee bezig en steeds is er gezegd dat het goed zou komen wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Oftewel, SNS bank is onbetrouwbaar en een service van lik me vestje.
Dit was nog een mail op de klacht die ik ingediend had, binnen drie weken reactie. Even geduld AUB!!
Vandaag hebben we uw klacht ontvangen. Het dossiernummer is 2014-74712.
Namens SNS Bank zal een van de medewerkers van SNS Klachtenmanagement uw klacht in behandeling nemen. Deze e-mail is uitsluitend een bericht van ontvangst. U ontvangt binnen drie weken een inhoudelijke reactie.
Dit is een automatisch verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
SNS Klachtenmanagement
Eerst wel willen overstappen, dit ook doen en binnen twee dagen je bedenken. Ik zou zeker niet te snel actie ondernemen als ik de SNS was, want stel dat u zich weer gaat bedenken? Dan kan het hele riedeltje van voren af aan beginnen.
Gewoon eventjes geduld hebben, het zal allemaal wel goed komen.
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Dit is als over een sloot springen, en halverwege terug willen keren.
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Ja en dan weet je dat het fout gaat!
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
klinkt precies als zo'n medewerker van de SNS. Twee weken bedenktijd vriendelijke vriend. Dus gewoon binnen de wettelijke termijn netjes geannuleerd. Er was nog niets in werking getreden.
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Erg origineel ben je niet in je antwoorden als je een reactie krijgt die niet in je straatje past:
En 2 jaar geleden:fwloman schreef:klinkt precies als zo'n medewerker van de SNS.
Ik weet niet wie de persoon is die gereageerd heeft, ik vermoed dat het er een is van de Jong zelf.
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Wel als het als een tang op een varken slaat. Als je alles netjes denkt geannuleerd te hebben en dit ook bevestigd wordt mag er vanuit gaan dat alles geregeld is toch. Dan verwacht je niet dat een maand later alles toch niet geregeld blijkt te zijn. Ik verwacht dan op zijn minst dat het probleem snel verholpen zal worden en niet binnen vijf werkdagen dat je mogelijk wat gaat horen. Aanmelden is met 1 druk op de knop. Afmelden met 100.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Trek het je niet aan. Iedereen die hier een klacht plaatst krijgt als een boemerang negatief commentaar terug.
Geen speld tussen te krijgen. SNS bank heeft het maar te reapareren.fwloman schreef: Twee weken bedenktijd . Dus gewoon binnen de wettelijke termijn netjes geannuleerd. Er was nog niets in werking getreden.