LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS OP voor de volgende advertentie!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
spitlezer

PAS OP voor de volgende advertentie!

Ongelezen bericht door spitlezer »

Afgelopen vrijdag 5 december vond ik de volgende advertentie op de voorpagina van de spits.

http://picserver.student.utwente.nl/get ... ?id=546649

Iemand die een beetje nadenkt, ziet meteen dat deze meneer(meestal zo) mensen met geldproblemen niet zal helpen, maar ze nog verder de afgrond in zal duwen.
Het meeste wat me zorgen baart is de volgende tekst: "Stuur alles naar..." Helaas zullen er veel mensen in trappen( in deze slechte economische tijden). En degene met geldproblemen zijn ook meestal laag opgeleide mensen, waardoor ze nog makkelijker hierin trappen.

De in de advertentie genoemde telefoonnummer heb ik niet gebeld. Maar als iemand zijn 06-nummer op zo'n manier noteert, kun je al raden, dat dit GEEN zuivere koffie kan zijn!
Dus mensen opgepast voor zulke figuren.

Gast

Re: PAS OP voor de volgende advertentie!

Ongelezen bericht door Gast »

[email protected] zecht mij al genoeg dat het geen zuivere koffie is, deze advertentie ben ik overigens ook tegen gekomen.
Niet op regeren is beter om naar her gkb toe te gaan die kunnen je meer helpen dan dit soort wazige advertenties.

Gast

Re: PAS OP voor de volgende advertentie!

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb kennissen die zich hebben aangemeld bij samensterker en tot nu toe geen resultaat zien. ze hebben bij andere instaties geinformeerd en kregen als antwoord niet omdat deze instantie niet bekent is bij hun het betekent dat ze niet goed zijn.
ik heb mijn kennissen aangeraden om hun geld terug tevorderen van samensterker.

Gesloten