LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PayPal doet vreemd....

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Karin@

PayPal doet vreemd....

Ongelezen bericht door Karin@ »

Ik heb €.70.00 op mijn rekening bij PayPal staan, en wilde geld overschrijven naar mijn Voiptelefoon rekening.

Maar dat ging niet, omdat ik elders al een betaling had gedaan, en er maar één bedrijf mag zijn, waar ik mijn geld naar toe mag boeken.

Voor een ander bedrijf, zou ik dus opnieuw een account aan moeten maken, dit is toch absurd?
Ik moet nu via een girooverschrijving, dat voip bedrag gaan betalen.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Het is een nieuwe regel van PayPal, dit kan, en mag toch niet zomaar.....

ilseb

Re: PayPal doet vreemd....

Ongelezen bericht door ilseb »

heb je misschien net een betaling gedaan via paypal? Is het misschien mogelijk dat omdat je die betaling net hebt gedaan je niet direct nog een betaling kan doen omdat anders je saldo te laag is? Ik kan me voorstellen dat als je achterelkaar drie betalingen doet van 50 euro en er staat 100 euro op je rekening dat het niet lukt, en dat paypal wacht totdat de eerste betaling verwerkt is bij de ontvanger voordat ze overgaan tot het verwerken van een andere betaling.

Ik betaal regelmatig via paypal maar dan met een creditcard account daar heb ik het dus niet, ik kan aan verschillende personen betalen, of ik dat vlak na elkaar kan dat weet ik niet, nooit geprobeerd.

Ik denk dat je paypal verkeerd hebt begrepen, vraag eens naar de motivatie en reden...

Karin@

Nee, mijn zoon had ook zijn voip rekening van 10 euro nog betaald, er stond daarna nog 70.84 euro op.
Ik wilde gisteren ook 10 euro overboeken, maar dat ging niet, omdat er maar één bedrijf mag zijn.

Mijn zoon had vorige week 2 kleine dingentjes gekocht, dat ging ook goed, maar sinds gisteren word het weer terug gestort helaas.
Het geld staat erop, maar ik kan er niets mee.
Zo wil ik ook wel rijk worden....

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

Het is een nieuwe regel van PayPal, dit kan, en mag toch niet zomaar.....
Bij PayPal mag dit soort zaken wel volgens de voorwaarden van PayPal. Bovendien: het is een niet in Nederland gevestigd besrijf. De aanspraken die een consument heeft in Nederland zul je dus bijna nooit kunnen inroepen.
http://www.paypalsucks.com/

Karin@

Maar, hoe kan ik dan met een andere wel goede en betrouwbare internetbank overboekingen doen.
Ik heb niets anders.

Dit is toch absurd, en ze willen net doen, of ze 100% betrouwbaar zijn.

tvds

Ongelezen bericht door tvds »

Nou paypal is wel betrouwbaar hoor. Maar ze hebben nogal vreemde regels.

Mijn creditcard is bijvoorbeeld geblokkeerd bij paypal. Heb geen idee waarom, heb al meerdere malen hun vragen opgevolgd en kopieën van alle gevraagde documenten van mijn creditcard gestuurd zonder resultaat.

Ach ja..... zo heeft elke bank wel iets.

mr T.

Maar, hoe kan ik dan met een andere wel goede en betrouwbare internetbank overboekingen doen.
PayPal is geen bank en valt daarom ook buiten de regels die voor banken gelden. Er is op PayPal slechts beperkt toezicht in het Verenigd Koninkrijk. PayPal is niet meer dan een betaalfaciliteit (een instelling voor electronisch geld zoals ze het zelf noemen). Heb je klachten, dan kun je alleen terecht in het Verenigd Koninkrijk.

tvds

Ongelezen bericht door tvds »

Oh sorry Mr T.

Geen bank. Je kan alleen geld op je rekening storten, en met dat geld iets betalen.

Het mag dan geen bank zijn, maar het lijkt er in mijn ogen erg veel op.

mr T.

Dit is toch absurd, en ze willen net doen, of ze 100% betrouwbaar zijn.
Dit was zo'n twee jaar geleden al in het nieuws:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/3544795.stm
http://tweakers.net/nieuws/31493/?highlight=paypal

Gesloten