Paypal drama

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Opa_Tinus

Paypal drama

Ongelezen bericht door Opa_Tinus »

Mijn mobiel nummer is enige tijd terug opgeheven door het grote wel bekende data lek.

nou en probeer dan maar is bij Paypal in te loggen of te bereiken........

Gaat je niet lukken

nieuw account aan maken maar dan kom je niet langs het gedoe van bank kiezen terwijl de keuze daarvoor gemaakt is van dat je later een bank kiest,,,,,,,, DRAM DRAMaaaaaaaa

DUs wederom een plek waar ik niet mijn gegevens kan opheffen of wijzigen
Ze maken het zo ingewikkeld dat ze zelf de oplossingen niet meer kunnen vinden of totaal geen kennis er meer van hebben maar de consumnet is WEER de gebeten hond.

sergio1963

Re: Paypal drama

Ongelezen bericht door sergio1963 »

Even dat ik het goed begrijp, u heeft zelf uw mobiel nummer opgezegd?

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Ik had dezelfde vraag. Het is onderhand toch bekend dat een mobiel nummer een belangrijk gegeven is voor veel diensten. Niet handig als je dat opzegt voordat je alles hebt omgezet.

Wel goed dat Paypal niet zomaar dingen aanpast. Als ze dat wel zouden doen zetten ze de deur open voor fraude. Dan kan iedereen gaan zeggen dat het account moet worden veranderd.

flex22

Ongelezen bericht door flex22 »

Soms helpt het om via een andere route contact te zoeken (bijv. chat of social media), omdat je telefonisch vaak vastloopt.

Henk2525

Ongelezen bericht door Henk2525 »

Wat zegt de klantenservice?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Opa_Tinus schreef:
30 mar 2026 15:49
Ze maken het zo ingewikkeld dat ze zelf de oplossingen niet meer kunnen vinden of totaal geen kennis er meer van hebben
En hier zit inderdaad het probleem. De maatschappij heeft zich de afgelopen 50 jaar gigantisch ontwikkeld. Het is gewoon niet te vergelijken met de tijd waarin je, vermoed ik, bent opgegroeid. Het bevestigt in ieder geval wel dat je niet zomaar van alles kan veranderen. Of het nu je telefoonummer is of je mailadres. Er is teveel aan gekoppeld.

De vraag is nu dus hoe je alsnog op je paypal-account kan komen. Dat weet ik ook niet. Iemand een idee, of een stappenplan?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
31 mar 2026 10:32
En hier zit inderdaad het probleem. De maatschappij heeft zich de afgelopen 50 jaar gigantisch ontwikkeld.
Vergelijk dan eens 1975 met 1925.

Toen waren er amper auto's. Geen tv en weinig telefoons. Na het overlijden van vader erfde jij zijn zondagse pak. Mensen kregen elke week loon in een papieren envelop. Geen supermarkten. Geen koelkast.
Opa_Tinus schreef:
30 mar 2026 15:49
Mijn mobiel nummer is enige tijd terug opgeheven door het grote wel bekende data lek.

nou en probeer dan maar is bij Paypal in te loggen of te bereiken........

Gaat je niet lukken
Er is blijkbaar tweestapsverificatie ingesteld.
PayPal tweestapsverificatie (tweestapsauthenticatie) geeft een extra beveiligingsniveau bij de toegang tot je rekening. Dit proces kan alleen worden uitgevoerd via je webbrowser en niet via de PayPal-app.Je kunt tweestapsverificatie instellen met een verificatie-app (zoals Google-verificatie en Microsoft-verificatie.)
Maar die tweede stap is niet altijd nodig.
Wanneer moet ik deze code invoeren? Moet ik dit doen telkens wanneer ik inlog of betaal?
Meestal kunnen we je identiteit controleren aan de hand van het PayPal-wachtwoord dat je hebt ingevoerd en het apparaat dat je gebruikt (als dit een van je gebruikelijke apparaten is). Je kunt dus zoals normaal blijven inloggen op je PayPal-rekening of betalen met PayPal met je e-mailadres en het wachtwoord van je PayPal-rekening.

Waar kan ik deze aanvullende code krijgen? Is het niet hetzelfde als mijn PayPal-wachtwoord?
Nee, de eenmalige toegangscode is niet hetzelfde als je PayPal-wachtwoord. We sturen je een eenmalige toegangscode per sms, een telefoongesprek of bepaalde externe apps telkens wanneer we een sterkere verificatie van je identiteit nodig hebben. Het is belangrijk dat je je telefoongegevens up-to-date houdt in het Profiel van je PayPal-rekening zodat dit werkt.

Wat is 'Bevestigen met de PayPal-app'?
Als je ervoor kiest te 'Bevestigen met de PayPal-app', sturen we een pushbericht naar de mobiele telefoon die je gewoonlijk gebruikt om toegang te krijgen tot PayPal. Als de melding niet vanzelf verschijnt, open je de PayPal-app op je telefoon. De verificatieprompt verschijnt dan op je mobiele app om het proces te voltooien.

Als dat ook niet werkt, klik je op Een andere manier proberen in het webscherm en probeer je het opnieuw of kies je een andere controle om het verificatieproces te voltooien.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Een nieuw account aanmaken heft geen zin omdat u dan niet bij uw gegevens kunt komen.

Op de inlogpagina kunt u bij wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen en als u dat doet kunt u kiezen voor per sms of uw bekende e-mail adres.

Kiest u voor uw e-mail adres wordt er een code verzonden en verschijnt er een pagina waarin de nieuwe code in kunt vullen.

Laat die pagina open staan en wacht totdat u de code heeft ontvangen, dat kan een paar minuten duren maar wordt wel verzonden.

Zodra u de code heeft ontvangen vul de code op de pagina in en maak een nieuw wachtwoord aan en volg daarna de aanwijzingen om met het nieuwe wachtwoord in te kunnen loggen.

Plaats reactie