LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Percentage protectieplan Santander ook over rente betalen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Just_Lizzle

Ongelezen bericht door Just_Lizzle »

Tsja of het mag of niet, geen idee.
Maar ik kwam daar inderdaad ook kortgeleden achter dat dit zogenaamde protectieplan per maand werd afgeschreven, aangezien het openstaande bedrag wel heel gestaag werd ingelopen.
Ik heb inmiddels aan Santander doorgegeven dat ik geen gebruik meer wens te maken van het protectieplan, dit is ook administratief afgehandeld.

Wat ik wel erg vreemd vind bij Santander is het volgende; het valt mij op dat de lening van mijn partner welke een variabele rente heeft, in 3 jaar constant op hetzelfde rentepercentage blijft hangen, dit terwijl er op de site met andere rentes wordt geadventeerd ... maar goed dat is dan natuurlijk het lokkertje :wink:

Bij navraag over de vraag waarom de rente constant hetzelfde is gebleven bij de lening van mijn partner kreeg ik het volgende antwoord;

In antwoord op uw e-mail berichten wij u het volgende:

De rente op een Doorlopend Krediet is inderdaad variabel. Op dit moment is er geen sprake van een renteverlaging, wel van een renteverhoging voor een aantal klanten van ons.

Wanneer u uw limiet verhoogd, zult u ook kunnen genieten van een lagere rentepercentage (afhankelijk van de verhoging).

Kortom; daar kun je ook niks mee :shock: verhogen ? Geen denken aan, zo snel mogelijk aflossen met de beschikbare middelen :)

peewee

Re: Percentage protectieplan Santander ook over rente betalen

Ongelezen bericht door peewee »

Koppelverkoop met leningen is in de meeste gevallen verboden. Dat wil zeggen het koppelen van leningen aan verzekeringen. Zie hierover de website www.koppelverkoopmetleningen.nl

Gesloten