LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PIN-limiet ABN-Amro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
WB

PIN-limiet ABN-Amro

Ongelezen bericht door WB »

In verband met een grote aanschaf, wil ik voor 1 dag mijn PIN-limiet laten verhogen tot ca. EUR15000,-
Weet iemand of de ABN Amro hieraan kan en wil meewerken ? Zoja, hoe regel ik dit (op de AAB-site is niets te vinden...)

Alvast bedankt !

Gast

Re: PIN-limiet ABN-Amro

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij kan dat niet, maar wil je het zeker weten, bel dan even met de ABN AMRO op 0900-0024, dat is 24/7 bereikbaar.

Gast

het kan niet.
Ze zeggen dat je dan maar gewoon naar een bankkantoor moet komen.

lijkt me ook beter.. als ik 15000 euro pin wil ik wel zeker weten dat het bedrag correct is en om nou in de open lucht al die flappen te gaan tellen...
En er zal maar een gek zijn die ziet dat je zoveel geld pint..

gast00000

Ongelezen bericht door gast00000 »

kan wel,

24 uur van te voren regelen op je kantoor

voor de mensen die weer reageren met verkeerde
info!!!

reageer niet als je iets niet weet!!!!!

Gast

Ik maak het beroepsmatig dagelijks mee met pinbetalingen die klanten doen en die aanmerkelijk hoger zijn dan de normale limiet. Als je tijdig met het kantoor waar je bankiert contact opneemt kan het pinlimiet eenmalig eraf gehaald of verhoogd worden. Je moet natuurlijk wel genoeg geld op de rekening hebben.

gast1001

Ongelezen bericht door gast1001 »

Ja hoor...die kan je verhogen.

Ik heb dat ook gedaan.
Gewoon met een legetimatie naar het kantoor en zij maken het voor je in orde.
Daarna gewoon weer langs gaan en terug zetten naar het oude limiet.

Je kan het ook via de telefoon doen als je zo'n code hebt.

Succes

Gast

Wanneer je een vijfcijferige toegangscode hebt voor de Servicelijn van ABN AMRO (0900-0024) kun je de limiet van je pas voor de Betaalautomaat en Geldautomaat verhogen naar max. EUR 50.000,-.
Eenmaal doorgevoerd door de medewerker van de Servicelijn is het direct verwerkt en kun je dus direct gebruik maken van deze hogere limieten.

Gesloten