Ik schrijf dit ten eerste om mijn frustratie met bovenstaande bank nog maar eens te ventileren en om mensen te waarschuwen voor de wanpraktijken van deze bank want ik kan het niet anders noemen.
Het begon allemaal met mijn vriendin die een bestelling deed met Postbank rentepunten, ze bestelde een Nationaletijdschriftenbon.
Voor 10 euro en 1000 rentepunten krijg je via de post een bon thuis met 20 euro tegoed waarvoor je dan tijdschriften kan uitzoeken.
Op zich een leuk principe.
Nu gebeurde ons dus het volgende; daags na de bestelling viel inderdaad de envelop op de deurmat. Tot onze verbazing was deze in het geheel niet dichtgeplakt (de plakstrip was niet eens gebruikt!) en de envelop was dus zonder de bon maar met de rekening.
Natuurlijk gelijk de Postbank gebeld maar daar hoor je dat ze je eigenlijk voor fraudeur uitmaken. Zij kunnen immers niet controleren of de envelop echt dicht was ja of nee. Ik zou immers de bon eruit kunnen hebben gehaald.....
Nu moeten we de envelop opsturen met het verzoek alsjeblieft ons geld en punten terug te boeken. Hebben ze hier geen zin in dan zijn ze nergens toe verplicht blijkbaar
Ik word echt doodziek van die grote bedrijven die ons echt zien als vee wat ze wel even kunnen vertellen wat wel en niet.... grrrrr!
Waarom stuurt de Postbank waardepapieren niet aangetekend? Dan was dit niet gebeurd.
Waarom maakt de Postbank de enveloppen niet normaal dicht? Ook dan was dit niet gebeurd?
Waarom wordt na dit bovenstaande ons de schuld in de schoenen geschoven terwijl alles erop duidt dat dit bij de Postbank ligt?
Maar goed, nogmaals, nu moet ik dus een brief schrijven waarin ik uitleg dat wij dus een lege envelop hebben gehad. Aan mij nu de taak aannemelijk te maken dat wij echt de bon niet hebben en dat de envelop niet dichtgeplakt was.
Na een aantala dagen cq. weken krijgen we dan te horen of wij alsnog onze bon krijgen of het geld terug of helemaal niets.....
TE GEK VOOR WOORDEN!!